Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Круглий стіл на тему «Роль соціологічних досліджень в суспільній практиці».

13:42, 11-03-2015

11 березня об 11.45 в конференц-залі Державного університету телекомунікацій відбувся круглий стіл Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва на тему  «Роль соціологічних досліджень в суспільній практиці».

        Студенти СТД-11, СТД-21, СТД-31 заслухали:

1.Сутність соціологічного дослідження (доповідач – Терещенкова Ірина Олегівна);

2.Програми соціологічних досліджень (доповідач – Герасимчук Вікторія Володимирівна);

3.Види соціологічних досліджень (доповідач – Валенок Андрій Миколайович);

4.Методи соціологічних досліджень (доповідач - Глущенко Віолетта Едуардівна);

5.Аналіз документа (доповідач – Кравченко Родіон Миколайович); 

7.Узагальнення інформації відбулося викладачами кафедри Соціології та гуманітарних дисциплін Олійник Оксаною Валеріївною та Демченко Оленою Вікторівною;

8.Підведення підсумків провів директор інституту Дзюба Василь Маркович.

Захід проведений за підтримки студентської ради та адміністрації ННІМП!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 960