Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Тренінг для викладачів кафедри менеджменту від корпорації ПАРУС

12:10, 09-02-2017

Корпорація ПАРУС Україна провела для викладачів кафедри менеджменту ННІМП Державного університету телекомунікацій дводенний тренінг по використанню у навчальному процесі програмних продуктів «Парус».

Мета тренінгу: оволодіти навичками роботи в програмі «Парус: Менеджмент та маркетинг», опрацювати методичні засади викладання програми студентам, напрацювання основних засад співпраці з корпорацією, та підвищити кваліфікацію викладачів кафедри.

На протязі двох днів роботи викладачі опрацювали теоретичні та методичні матеріали, виконали практичні завдання підготовки та успішно здали екзамен на отримання сертифікату користувача програмного продукту «Парус» за програмою «Менеджмент та маркетинг».

Вітаємо Глушенкову А.А., Сороку А.М., Щербину В.В., Маковій В.В., Якубенко І.М. з отриманням сертифікатів.

За активну співпрацю корпорація відзначила кафедру і університет подякою.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 670