Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

3 лютого 2016 року відбулись Парламентські слухання «Реформи галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору»

08:55, 09-02-2016

В Парламентських слуханнях приймала участь  делегація Державного університету телекомунікацій, в тому числі й співробітники Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва: директор Інституту Федюнін С.А, заступник директора Інституту Ващенко О.П., завідувач кафедри менеджменту і бізнес-моделювання Тупкало В.М.

На слуханнях розглядались наступні питання:

  • Стан розбудови інформаційного суспільства в державі;
  • Законодавче забезпечення розвитку інформаційного суспільства:
  • Бізнес клімат для розвитку ІТ;
  • Розвиток інформаційної інфраструктури;
  • Забезпечення кібербезпеки;
  • Реформування органів державного управління в сфері ІКТ;
  • Електронне урядування.

Було підкреслено, що інформаційно-телекомунікаційні технології (далі – ІКТ) є  одним з найбільш важливих чинників стимулювання економічного зростання та зайнятості населення, розширення конкуренції. Саме рівень технологічного розвитку визначає не тільки економічний потенціал країни та якість життя її громадян, а також роль і місце цієї країни в глобальному суспільстві, масштаби та перспективи її економічної та політичної інтеграції з усім світом. Учасники слухань зазначали, що незважаючи на вагоме місце галузі ІКТ в економіці України стан розбудови інформаційного суспільства та сфери ІКТ в Україні порівняно із світовими тенденціями є недостатнім і не відповідає стратегічним цілям розвитку України.

Враховуючи потенціальний позитивний вплив цінностей інформаційного суспільства на подальший розвиток України учасники слухань запропоновали Верховній Раді України забезпечити першочерговий розгляд та ухвалення законодавчих ініціатив, спрямованих на створення цілісної правової системи з питань розвитку ІКТ. Кабінету Міністрів України запропоновали утворити центральний орган виконавчої влади, відповідальний за формування та/або реалізацію послідовної державної політики у сфері ІКТ та зв’язку.

З метою наукового, науково-технічного і правового забезпечення реформування галузі ІКТ та розвитку інформаційного простору України Кабінету Міністрів України, Національній академії наук України і національним галузевим академіям наук України запропоновано:                    

  • визначити пріоритети наукових і науково-технічних досліджень та розробок щодо соціо-гуманітарних, правових, технологічних та інноваційних проблем розвитку ІКТ та інформаційного суспільства;
  • налагодити співробітництво з міжнародними організаціями з питань управління ІКТ, інформаційною безпекою та кібербезпекою;
  • запровадити механізми стимулювання органів державної влади, бізнес-структур та інших організацій, установ і підприємств до розвитку співробітництва з науковими установами та вищими навчальними закладами з метою розробки і впровадження інформаційних технологій, ресурсів, продукції і послуг та їх правового забезпечення.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 231