Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Дебати, що відбулися 30 березня 2015 року

12:18, 02-04-2015

Дебати, що відбулися 30 березня 2015 року в Навчально-науковому інституті менеджменту та підприємництва ДУТ були присвячені розгляду актуальних питань сьогодення визначених студентською радою інституту.

В ході них було розглянуто два питання:

1.Чи є вірним, що інтернет приносить молоді більше шкоди ніж користі?

2.Чи  обов’язково закінчувати вищий навчальний заклад, щоб досягти значних успіхів?

Відбувся активний та корисний обмін думками між учасниками. Участь в дебатах приймало чотири команди.

 Перемогу отримала команда під номером №1.Капітан команди: Гончаренко Володимир Олександрович, члени команди: Хабюк Євгеній Олександрович, Кудрик Богдан Володимирович та Герасимчук Вікторія Володимирівна.

Також було нагороджено три найкращих опоненти:

І місце – Гончаренко Володимир Олександрович

ІІ місце – Федоренко Дмитро Сергійович

ІІІ місце – Кудрик Богдан Володимирович

Всім учасника заходу директор інституту Дзюба Василь Маркович вручив сертифікати.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 536
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00