При використанні елементів штучного інтелекту в електронному комерційному бізнесі та сучасному електронному маркетингу найбільш широко застосовуються віртуальні асистенти, які дозволяють підприємцям взаємодіяти з клієнтами в режимі реального часу.
Віртуальні асистенти надають можливість:
В 2021-2022 навчальному році для студентів 1 курсу спеціальності “Штучний інтелект” розроблена та впроваджена в освітньому процесі програма дисципліни “Основи штучного інтелекту”, основною метою якої є вивчення теоретичних та практичних засад віртуальних асистентів, їх системного підходу до пошуку та аналізу даних, заснованих на інтелектуальних алгоритмах самонавчання.
Реалізовані студентами віртуальні асистенти на основі технологій API, Dialogflow, Engaty, SendPulse впроваджуються в соціальних мережах, інтернет-ресурсах, мессенджерах (FB, Telegram, Skype, Viber, WhatsApp, Slack тощо). Інтеграція віртуальних асистентів з базами даних Airtable, Firebase та Google Cloud Platform забезпечує використання та накопичення інтелектуальної бази знань.
В перспективі розвитку та організації навчального процесу поставлена мета розробки та впровадження віртуального асистента на офіційному веб-ресурсі університету з підтримкою голосового введення діалогу українською, російською та англійською мовою.