В рамках співпраці ДУІКТ з компанією Vuzoll та за результатами проведеної відкритої лекції, до команди компанії залучено студента групи ТЦР-21 Володимира Барабаша.
Здобувач освіти розробив Telegram-бот для студентів VUZOLL Tasks, який реалізує концепцію "Work-to-Earn" (працюй та заробляй).

Студентам часто не вистачає реальної практики під час навчання, а стартапу потрібні вмотивовані люди для виконання завдань. Цей бот виступає посередником. Він дає студентам доступ до реальних технічних завдань, а компанії — механізм відбору найкращих кадрів у команду.
Він обирає категорію, отримує ТЗ, і це завдання закріплюється за ним.

Таким чином, бот забезпечує реальний зворотний зв'язок, як під час стажування.
Розроблено не просто бот, а автоматизовану платформу для проходження практики. Студенти отримують досвід і бали, кафедра — працевлаштованих випускників, а стартап — команду.
Як зазначила Ольга ЗІНЧЕНКО, завідувач кафедри Штучного інтелекту:
«Співпраця з компанією Vuzoll демонструє ефективну модель поєднання навчання, практики та реального працевлаштування, де студенти отримують цінний професійний досвід, а роботодавець — підготовлених і вмотивованих фахівців. Це яскравий приклад сучасного підходу до формування конкурентоспроможних випускників».
Вікторія ЖЕБКА, завідувач кафедри Технологій цифрового розвитку відмітила:
«Запровадження платформи VUZOLL Tasks є інноваційним кроком у розвитку практикоорієнтованого навчання, що сприяє підвищенню якості підготовки здобувачів освіти, формуванню професійних компетентностей та успішній інтеграції студентів у реальні бізнес-процеси».
Пропонуємо студентам поринути у світ нових відкриттів, що спрямовані на подальше працевлаштування, здобуття практичного досвіду роботи з реальними проєктами, розвиток професійних і цифрових компетентностей, а також формування конкурентних переваг на сучасному ринку праці.
