Компанія Google працює над новим алгоритмом технології оброблення складних пошукових запитів – Multitask-Unified Model (MUM) (що означає багатозадачна уніфікована модель).
Згідно з дослідженням компанії Google, щоб знайти відповідь на складну задачу в середньому користувачеві потрібно ввести як мінімум 8 пошукових запитів. Крім того, під час пошуку система стикається з мовними бар’єрами.
MUM – це новий підхід до пошуку в Інтернеті за допомогою інструментів на базі штучного інтелекту. Вона дозволяє аналізувати інформацію в різних форматах, вибудовувати зв’язок між концепціями, темами, ідеями та по-новому сприймати й шукати інформацію. MUM працює за аналогією людського мислення, може швидко навчатися і масштабуватися.
Завдяки цій моделі користувачеві не потрібно робити багато пошукових запитів, щоб побачити результати та отримати більше інформації. Технологія здатна сприймати не тільки текстовий контент, а й зображення, відео та підкасти, таким чином, пропонує більш точні відповіді. Крім цього, вона може надавати відповіді на найскладніші питання, оскільки розуміє 75 мов і дає користувачам найбільш цілісний та всеоб’ємний пошуковий досвід.
Також протягом 2022 року компанія планує запустити сервіс Google Об’єктив, за допомогою якого немає необхідності вводити текстовий запит і навіть використовувати голосовий помічник. Наприклад, можна просто включити камеру та показати проблему, що виникла, навести камеру на об’єкт і запитати: «Як це зробити/виправити?». Пошукова система запропонує відео з детальною інструкцією. Об’єктив Google автоматично визначить проблему і запропонує необхідну інформацію для її рішення.
Якщо ти бачиш своє майбутнє в ІТ-сфері та хочеш удосконалити і модернізувати світ, запрошуємо тебе на навчання на кафедру ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ!