Вищі навчальні заклади сьогодні повинні займатися не лише фундаментальними і прикладними дослідженнями, але і розробкою змісту прогресивних освітніх програм, що випереджають за знаннями і навиками існуючі потреби, пошуком нових освітніх технологій, по-новому управляти навчальним процесом і своєю діяльністю.
Інноваційні зміни в навчальному процесі підготовки фахівців за спеціальністю 125 Кібербезпека, що впроваджуються в Університеті, направлені на опанування студентами найкращих здобутків та сучасніших рішень в даній галузі. У весняному семестрі студенти третього курсу за дисципліною “Безпека Web-ресурсів” під керівництвом старшого викладача кафедри ІКБ Хмелевського Р. М. вперше почали вивчати можливості програмного комплексу виявлення уразливостей Web-додатків IBM Security AppScan Standard.
Одними з важливих завдань забезпечення інноваційної спрямованості розвитку сучасної освітньої сфери є:
Виходячи з напрямів інноваційного розвитку навчальних закладів, що ґрунтуються на визначених організаційно-педагогічних засадах інноваційного розвитку (системному, діяльнісному та синергетичному підходах), застосовуючи індивідуально-творчий підхід до розвитку інноваційного процесу за допомогою програми від IBM Academic Initiative, викладачем Хмелевським Р.М. розроблено курс “Безпека Web-ресурсів”. За цим курсом студенти поглиблюють теоретичні знання та набувають досвіду практичної роботи з IBM AppScan Standard. Цей продукт успішно застосовується фахівцями при проведенні захисту Web-додатків від атак і дорогих витоків даних завдяки автоматизації тестування уразливостей додатків.
Дружній інтерфейс, широкі можливості IBM AppScan Standard при грамотному застосуванні можуть допомогти якісно освоювати і впроваджувати у навчальний процес Університету технології IBM, вивчати можливості програмного комплексу виявлення уразливостей Web-додатків і Web-сервісів на сучасному рівні та виховати у студентів здатність до самостійної діяльності по збору, обробки та аналізу інформації щодо безпеки Web-ресурсів, вміння приймати рішення і застосовувати отримані знання за професією, бути спроможним на ринку праці держави.