Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладач кафедри маркетингу підвищив кваліфікаційний рівень міжнародною сертифікацією Microsoft Dynamics 365 Customer Service

10:25, 01-09-2021

Професійне зростання, підвищення кваліфікації викладача — безперервний процес. Підвищення кваліфікації є обов'язковою складовою системи забезпечення якості освіти, адже лише отримавши нові знання, практичні вміння, навики та методи роботи можливо забезпечити студентів сучасною освітою, а отже, і подальшим працевлаштуванням в будь-яку компанію світу.

31 серпня 2021 року викладач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Дрокіна Н.І. вдруге пройшла міжнародну сертифікацію та успішно здала екзамен MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service та отримала звання Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant. За результатами іспиту був виданий сертифікат, який підтверджує знання та навики впровадження багатоканальних рішень, які зосереджені на обслуговуванні, якості, надійності, ефективності та задоволеності клієнтів.

Сертифікат підтверджує володіння глибокими прикладними знаннями щодо:

  • обслуговування клієнтів, включаючи: розуміння галузевої термінології, пріоритетів, стандартів, методологій, операцій з обслуговування клієнтів та кращих практик;
  • задоволення потреб користувачів за допомогою служби підтримки клієнтів Dynamics 365, включаючи розуміння справ, управління знаннями, чергами, правами, плануванням ресурсів, угодами про рівень обслуговування (Service Level Agreements, SLA), візуалізаціями, підключеними послуги, Insight Service Customer Insights, Power Virtual Agents та Omnichannel для Customer Service;
  • розуміння ролі Customer Service у зв’язку з набором програм Dynamics 365 разом із базовим розумінням архітектури рішення та забезпечення якості.

Тестування проводилося у Авторизованому центрі тестування Pearson Vue, який забезпечує необхідні умови для проведення надійного, якісного та справедливого для всіх електронного тестування від компаній, які розробляють і передають свої тести в міжнародну мережу тестових центрів.

Центр тестування Pearson Vue має можливість проводити тестування і сертифікацію з будь-якого продукту провідних вендорів IT-ринку, а це близько 100 компаній, серед яких: Microsoft, Cisco Systems, Adobe Systems, Oracle, Zend Technologies, Citrix, Hewlett Packard, IBM.

 

Щиро вітаємо Дрокіну Ніну Іванівну із вже другою міжнародною сертифікацією Microsoft.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 480