На протязі травня - червня 2021 року студентка 2 курсу Державного університету телекомунікацій спеціальності «Маркетинг» Марія Заєць приймала участь у Міжнародному кейс-чемпіонаті бізнес-ідей "Makeitbright" від компанії JTI.
Make It Bright – це більш ніж кейс-чемпіонат. Це платформа сучасних викликів бізнесу, місце розвитку маркетингового мислення та середовище підтримки підприємництва.
Під час проходження даного кейс-чемпіонату, Марія:
Бізнес-ідея, яку Марія розробила разом із напарницею по команді у цьому чемпіонаті - стосувалася дуже актуальної проблеми сьогодення – захисту від COVID-19 за допомогою кисневих масок. З матеріалами бізнес-ідеї студенток можна ознайомитися у презентації.
Як говорить Марія, вона дуже вдячна за такий чудовий досвід керівникам проєкту MakeIt Bright та усім, хто доклав зусиль до цієї масштабної події!
Колеги, не проходьте осторонь сучасних проблем! Маєте креативні ідеї або можете чимось допомогти навколишньому середовищу, людству? Звертайтесь до Марії Заєць, в гурток «ІТ-маркетолог». Вам завжди нададуть відповідну допомогу, допоможуть оформити Вашу ідею належним чином, сформувати команду тощо.
Довідково:
JTI (Japan Tobacco International) — міжнародний тютюновий підрозділ Japan Tobacco, провідного міжнародного виробника тютюнових виробів. Штаб-квартира компанії знаходиться в Женеві, Швейцарія, компанія продає свої бренди в 120 країнах.
Кейс-чемпіонат MakeIt Bright – це змагання, під час якого учасники, студенти і випускники ВНЗ, в командах вирішують бізнес-завдання. Ці завдання розробляють партнери чемпіонату – великі компанії. Учасникам дозволено звертатися за допомогою до експертів і консультантів. Представники компаній (члени журі) оцінюють результати вирішення кейсів.