Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Хочеш вивчати маркетинг? Тоді обирай особливу атмосферу для розвитку свого потенціалу в Державному Університеті Телекомунікацій!

10:28, 02-06-2021

Ми створили дружню атмосферу та креативне середовище для навчання. Викладачі та студенти спілкуються на рівних. Всі предмети мають практичну націленість!

Наприклад, під час вивчення теми «Відео в контент-маркетингу» з дисципліни «Інтернет-маркетинг» (викладач – Недопако Н.М.), студент 3 курсу Сергій Бур’ян розробив рекламний ролік про особливості навчання у ДУТ на кафедрі маркетингу. Це підтверджує високий рівень отриманих компетенцій під час занять, які розкривають креативний погляд, творчі можливості та натхнення і любов до своєї справи майбутніх маркетологів.

Навчаючись у нас, Ви не лише розбиратиметеся в найважливіших поняттях та інструментах маркетингу, але й вмітимете побудувати бізнес-модель та розробити стратегію з подальшим її впровадженням, використовуючи найефективніші інструменти інтернету і не тільки.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 242