Однією з мотивацій для кар’єрного зростання, звичайно, є заробітня плата. І справді за роки старанного навчання, роботи над собою – має бути відповідна подяка. Адже наші знання, навички та вміння – це свого роду наш «товар», який ми намагаємося вдало продати. Саме на набуття компетенцій відповідно запитам ринку праці спрямоване навчання на маркетингу у ДУТ.
Тож розглянемо, яка винагорода чекає на митців креативу та поціновувачів рекламних слоганів – маркетологів.
Команда Serpstat провела дослідження зарплат в найпопулярніших сферах інтернет-маркетингу по найбільш затребуваним посадам.
Результати по Україні:
SEO |
Junior |
Middle |
Senior |
Team Leader |
$550 |
$800 |
$1300 |
$1500 |
|
Digital marketing |
Junior |
Middle |
Senior |
Team Leader |
$550 |
$800 |
$1400 |
$2000 |
|
PPC |
Junior |
Middle |
Senior |
Team Leader |
$550 |
$800 |
$1064 |
$1524 |
«Чим більше компанія, тим більше і зарплата!»
За висновками експертів період карантину виявився для Інтернет-маркетологів плідним. Пандемія, посилення обмежень, просідання офлайн-бізнесів підштовхнули масовий перехід в онлайн. З початку пандемії спостерігається збільшення попиту на фахівців з Інтернет-маркетингу. Багато компаній-роботодавців змушені шукати і використовувати нові для себе канали «виходу з положення», щоб зберегти бізнес.
По друге, ринок змінюється. Діджиталізація і перехід в онлайн стали основним джерелом комунікації з цільовою аудиторією.
Отже, важливо не стояти на місці, а адаптуватися та розвитися, підкорюючи нові вершини!
Запрошуємо підкоряти нові вершини разом з нами – у Державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу!