Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Скільки отримують інтернет-маркетологи в Україні?

10:55, 07-05-2021

Однією з мотивацій для кар’єрного зростання, звичайно, є заробітня плата. І справді за роки старанного навчання, роботи над собою – має бути відповідна подяка. Адже наші знання, навички та вміння – це свого роду наш «товар», який ми намагаємося вдало продати. Саме на набуття компетенцій відповідно запитам ринку праці спрямоване навчання на маркетингу у ДУТ.

Тож розглянемо, яка винагорода чекає на митців креативу та поціновувачів рекламних слоганів – маркетологів.

Команда Serpstat провела дослідження зарплат в  найпопулярніших сферах інтернет-маркетингу по найбільш затребуваним посадам.

Результати по Україні:

SEO

Junior

Middle

Senior

Team Leader

$550

$800

$1300

$1500

Digital marketing

Junior

Middle

Senior

Team Leader

$550

$800

$1400

$2000

PPC

Junior

Middle

Senior

Team Leader

$550

$800

$1064

$1524

«Чим більше компанія, тим більше і зарплата!»

За висновками експертів період карантину виявився для Інтернет-маркетологів плідним. Пандемія, посилення обмежень, просідання офлайн-бізнесів підштовхнули масовий перехід в онлайн. З початку пандемії спостерігається збільшення попиту на фахівців з Інтернет-маркетингу. Багато компаній-роботодавців змушені шукати і використовувати нові для себе канали «виходу з положення», щоб зберегти бізнес.

По друге, ринок змінюється. Діджиталізація і перехід в онлайн стали основним джерелом комунікації з цільовою аудиторією.

Отже, важливо не стояти на місці, а адаптуватися та розвитися, підкорюючи нові вершини!

Запрошуємо підкоряти нові вершини разом з нами – у Державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 407