З метою розширення особистісних якостей для виконання професійних завдань доцент кафедри маркетингу д.е.н. Дрокіна Н.І. та cт.викладач кафедри маркетингу Недопако Н.М. взяли участь у I Міжнародній науково-теоретичній конференції Interdisciplinary research: scientific horizons and perspectives 12 березня 2021 року у м. Вільнюс, Литва. Конференцію внесено в перелік Міжнародних наукових конференцій ResearchBib. Захід було включено до Каталогу міжнародних наукових конференцій ACADEMIC RESEARCH INDEX.
На конференції була представлена наукова робота на тему «Інтерактивний контент в Інтернет-маркетингу підприємства». В роботі розглянуто актуальність, переваги та недоліки використання інтерактивного контенту в Інтернет-маркетингу, розглянуто види інтерактивного контенту, який має найбільший вплив на користувача на початковому етапі, етапі розгляду та етапі прийняття рішення його байєр подорожі. Робота була внесена до збірнику з матеріалами конференції, якому присвоєно закордонний ISBN та унікальний DOI. Збірник відображається в CrossRef та OUCI. Робота у збірнику має індексацію Google Scholar.
Матеріали знаходяться у відкритому доступі на платформі Open Journal System: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/scientia/issue/ view/12.03.2021
За результатами роботи конференції, викладачі отримали міжнародні сертифікати участі. Сертифікат участі у конференції містить рекомендацію щодо зарахування не менше 0,1 кредиту ЄКТС (3 години) за результатами самоосвіти, як форми професійного навчання для науково-педагогічних та педагогічних працівників, державних службовців, медичних працівників та інших фахівців, що проходять підвищення кваліфікації.
Дякуємо організаторам конференції за надану можливість обмінюватися досвідом та отримувати нові знання з маркетингу!