Для того щоб створювати успішні маркетингові кампанії, які зможуть ефективно діяти на аудиторію потрібно чимало попрацювати - це процес творчий, і прорив можливий, навіть при невеликому бюджеті, але необхідно придумати щось нове, таке під силу тільки креативним особистостям. «Креативність» та «інноваційність» є головною цінністю для людей які плануютьу реалізувати себе в професії маркетолога. Інновації, як умова успіху підприємства, не можуть бути створені без креативних маркетологів. Тому, для формування потенціалу креативності і творчості майбутніх фахівців, необхідно при навчанні студентів-маркетологів створити відповідні умови розвитку таких якостей, як:
Саме цього наші студенти вчаться на заняттях з дисципліни «Сучасні види маркетигу» та іншим профільних придметіів.
І звичайно важливим є середовище для розвитку, професійний робочий простір - чудові лабораторії кафедри маркетингу ДУТ.
Впевнені, що отримані компетенції і «інноваційний інтелект» допоможуть нашим студентам ефективно управляти маркетинговими проектами не тільки в Україні але і в Європі.
(На фото перспективні студенти 1 курсу МРД 11 і МРД 12, з практичними прикладами латерального маркетингу)