Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Розвиток креативних здібностей студентів-маркетологів

18:47, 18-03-2021

Для того щоб створювати успішні маркетингові кампанії, які зможуть ефективно діяти на аудиторію потрібно чимало попрацювати - це процес творчий, і прорив можливий, навіть при невеликому бюджеті, але необхідно придумати щось нове, таке під силу тільки креативним особистостям.  «Креативність» та «інноваційність» є головною цінністю для людей які плануютьу реалізувати себе в професії маркетолога.  Інновації, як умова успіху підприємства, не можуть бути створені без креативних маркетологів. Тому, для формування потенціалу креативності і творчості майбутніх фахівців, необхідно при навчанні студентів-маркетологів створити відповідні умови розвитку таких якостей, як:

  • творчий підхід і оригінальність мислення,
  • уява і сміливість,
  • наполегливість і цілеспрямованість,
  • здатність дивитися за межі і встановлювати нові зв'язки.

Саме цього наші студенти вчаться на заняттях  з дисципліни «Сучасні види маркетигу» та іншим профільних придметіів.

І звичайно важливим є середовище для розвитку, професійний робочий простір - чудові лабораторії кафедри маркетингу ДУТ.

Впевнені, що отримані компетенції і «інноваційний інтелект» допоможуть нашим студентам ефективно управляти маркетинговими проектами не тільки в Україні але і в Європі.

 (На фото перспективні студенти 1 курсу МРД 11 і МРД 12, з практичними прикладами латерального маркетингу)

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 820