Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

«Маркетинг у соціальних мережах» для сучасних маркетологів

11:45, 06-03-2021

Сьогодні в епоху цифрової трансформації  соціальні мережі широко увійшли в наше повсякденне життя.

Підприємства, як на B2C, так і на В2В ринках шукають нові бізнес-моделі, розвивають цифрові канали продажів. Одним з найефективніших методів просування товарів і послуг, є – SMM (Social Media Marketing).

Саме тому в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу розробили нову дисципліну: «Маркетинг у соціальних мережах».

Якщо ви хочете навчитися просунути продукт або бренд в соціальних мережах, але не знаєте, як реалізувати SMM-проекти, приходьте на заняття «Маркетинг в соціальних мережах».

Вивчення дисципліни «Маркетинг у соціальних мережах» допоможе вам дати відповідь на ключові питання:

  • як створювати рекламні кампанії в соціальних мережах?
  • як зацікавити цільову аудиторію?
  • який контент підбирати відповідно до особливостей продукту, що просувається?
  • як оцінити ефективність поточної стратегії SMM і оптимізувати витрати на її реалізацію?

Державний університет телекомунікацій впроваджуючи нові та актуальні на сьогодні дисципліни, розширює кругозір та професійні навички студентів-маркетологів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 646