Сьогодні в епоху цифрової трансформації соціальні мережі широко увійшли в наше повсякденне життя.
Підприємства, як на B2C, так і на В2В ринках шукають нові бізнес-моделі, розвивають цифрові канали продажів. Одним з найефективніших методів просування товарів і послуг, є – SMM (Social Media Marketing).
Саме тому в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі маркетингу розробили нову дисципліну: «Маркетинг у соціальних мережах».
Якщо ви хочете навчитися просунути продукт або бренд в соціальних мережах, але не знаєте, як реалізувати SMM-проекти, приходьте на заняття «Маркетинг в соціальних мережах».
Державний університет телекомунікацій впроваджуючи нові та актуальні на сьогодні дисципліни, розширює кругозір та професійні навички студентів-маркетологів!