Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Цитрус Академія запрошує студентів на онлайн-події в ЦеХабі

13:17, 03-03-2021

Instagram-стратегія від А до Я

04.03.2021 о 18:00

Олександра Кунгурцева — спеціалістка з просування бізнесу в Instagram

Що об'єднує всі успішні Instagram-бізнеси? Що допомагає їм вистояти навіть тоді, коли навколо відбувається хтозна що? Що дає змогу одним швидко досягати мети, в той час, як інші йдуть до цього роками?  

Відповідь на всі ці питання одна – Instagram-стратегія. Точніше, чітка і продумана до дрібниць Instagram-стратегія!

Хочеш зрозуміти, як самостійно розробити таку? Приходь на онлайн-івент. 

СПІКЕРКА:

Олександра Кунгурцева — спеціалістка з просування бізнесу в Instagram. Має успішний практичний досвід роботи з різноманітними бізнес-напрямками. Серед клієнтів: жіночі і дитячі товари, туризм, дизайн інтер'єрів, фотографи, стилісти, школи мобільноъ фотографії та танців.

Провела 16 навчальних потоків з просування в Instagram (більше 1000 студентів).

РОЗКАЖЕ  ПРО:

  • Instagram-стратегія: що, як і навіщо.
  • “Синдром самозванця” і чим він загрожує бізнесу.
  • Типи клієнтів в Instagram.
  • Відмінності стратегій “з нуля” і для вже існуючого бізнесу.
  • 6 етапів розробки Instagram-стратегії.

Реєструйся на івент і розвивайся впевнено і стабільно, не дивлячись ні на що!

ДЕ: онлайн

КОЛИ: 04.03 (чт) о 18:00.

ВАРТІСТЬ: безкоштовно, після реєстрації: https://www.citrus.ua/hub/instagram-strategiya-ot-a-do-ya

Як заробляти на AR-масках

10.03.2021 18:00

Ілона Дегтьова – SMM-менеджерка та AR-creator

Доповнена реальність (AR) – один із головних трендів 2021 року. Він активно розвивається й АR-маски в Instagram – найбільш популярний напрямок. 

Якщо ти хочеш навчитися самостійно їх створювати і заробляти на цьому, або дізнатися, як використовувати маски для популяризації бренду, приходь на івент.

СПІКЕРКА:

Ілона Дегтьова – SMM-менеджерка та AR-creator

РОЗКАЖЕ ТОБІ:

  • Що таке AR-маски і як їх створювати
  • Як за допомогою масок заробити більше для клієнта 
  • Методи інтегрування AR-масок в рекламу або акційні пропозиції
  • Способи заробітку безпосередньо на створенні масок

Повір, це набагато легше, ніж здається! Реєструйся і починай заробляти на трендах.

КОЛИ: 10.03 (ср) о 18:00

ДЕ: ONLINE

ВАРТІСТЬ: безкоштовно, після реєстрації: https://www.citrus.ua/uk/hub/kak-zarabatyvat-na-ar-maskah

За півгодини до початку кожен, хто зареєструвався, отримає посилання на прямий ефір.

Особистий бренд в Instagram: з чого почати

16.03.2021 о 18:00

Андріана Строцька – експертка з просування особистих брендів, блогерка, телевізійна журналістка.

Хочеш вести свій Instagram і заробляти на цьому? Виділятися серед інших і активно розвиватися? Мати не просто цифру підписників, а об'єднати навколо себе активних і цікавих людей зі схожими інтересами? 

Якщо хоч одна відповідь “так”, тобі потрібно задуматися над створенням власного бренду або переглянути свій підхід до цього, якщо попередні спроби не принесли бажаного результату. У цьому тобі допоможе наш івент. 

СПІКЕРКА:

Андріана Строцька – експертка з просування особистих брендів, блогерка, телевізійна журналістка. Співпрацювала з 24 каналом, Прямим, UA:ПЕРШИМ.  

ДІЗНАЄШСЯ ПРО:

  • Особистий бренд: кому і для чого потрібен
  • Складові потужного особистого бренду і як його побудувати 
  • Чому важливо гуртувати навколо себе не аудиторію, а ком'юніті
  • Як монетизувати особистий бренд

Реєструйся і розвивай найцінніше – себе! 

КОЛИ: 16.03 (вт) о 18:00

ДЕ: ONLINE

ВАРТІСТЬ: безкоштовно, після реєстрації: https://www.citrus.ua/uk/hub/lichnyj-brend-v-instagram-s-chego-nachat

За півгодини до початку кожен, хто зареєструвався, отримає посилання на прямий ефір.

 

Довідково:

Цитрус – це мережа найсучасніших магазинів електроніки та аксесуарів в Україні. Сьогодні в Україні понад 60 магазинів мережі, в яких представлені топові моделі смартфонів, ноутбуків, іншої техніки.

“ЦеХаб Київ” – освітній простір від магазину електроніки “Цитрус”. Він з’явився внаслідок зміни маркетингової стратегії Цитруса, які додали сервіс з розвитку клієнтів. Тут проходять лекції, воркшопи, майстер-класи та навіть турніри з розіграшем гаджетів. Часом можна натрапити на презентації технічних новинок та марафони сучасних маркетингових технологій. Разом з ЦеХабом на ринок вийшли “ЦЕ Академія”  і “ЦЕ Гаджетаріум”.

Щоб дізнаватися про всі digital-заходи ЦЕ Академії у ЦеХабі першим, підписуйся наш Telegram-канал: https://t.me/citrushub

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 823