Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Цитрус Академія запрошує студентів на онлайн-події в ЦеХабі

13:17, 03-03-2021

Instagram-стратегія від А до Я

04.03.2021 о 18:00

Олександра Кунгурцева — спеціалістка з просування бізнесу в Instagram

Що об'єднує всі успішні Instagram-бізнеси? Що допомагає їм вистояти навіть тоді, коли навколо відбувається хтозна що? Що дає змогу одним швидко досягати мети, в той час, як інші йдуть до цього роками?  

Відповідь на всі ці питання одна – Instagram-стратегія. Точніше, чітка і продумана до дрібниць Instagram-стратегія!

Хочеш зрозуміти, як самостійно розробити таку? Приходь на онлайн-івент. 

СПІКЕРКА:

Олександра Кунгурцева — спеціалістка з просування бізнесу в Instagram. Має успішний практичний досвід роботи з різноманітними бізнес-напрямками. Серед клієнтів: жіночі і дитячі товари, туризм, дизайн інтер'єрів, фотографи, стилісти, школи мобільноъ фотографії та танців.

Провела 16 навчальних потоків з просування в Instagram (більше 1000 студентів).

РОЗКАЖЕ  ПРО:

  • Instagram-стратегія: що, як і навіщо.
  • “Синдром самозванця” і чим він загрожує бізнесу.
  • Типи клієнтів в Instagram.
  • Відмінності стратегій “з нуля” і для вже існуючого бізнесу.
  • 6 етапів розробки Instagram-стратегії.

Реєструйся на івент і розвивайся впевнено і стабільно, не дивлячись ні на що!

ДЕ: онлайн

КОЛИ: 04.03 (чт) о 18:00.

ВАРТІСТЬ: безкоштовно, після реєстрації: https://www.citrus.ua/hub/instagram-strategiya-ot-a-do-ya

Як заробляти на AR-масках

10.03.2021 18:00

Ілона Дегтьова – SMM-менеджерка та AR-creator

Доповнена реальність (AR) – один із головних трендів 2021 року. Він активно розвивається й АR-маски в Instagram – найбільш популярний напрямок. 

Якщо ти хочеш навчитися самостійно їх створювати і заробляти на цьому, або дізнатися, як використовувати маски для популяризації бренду, приходь на івент.

СПІКЕРКА:

Ілона Дегтьова – SMM-менеджерка та AR-creator

РОЗКАЖЕ ТОБІ:

  • Що таке AR-маски і як їх створювати
  • Як за допомогою масок заробити більше для клієнта 
  • Методи інтегрування AR-масок в рекламу або акційні пропозиції
  • Способи заробітку безпосередньо на створенні масок

Повір, це набагато легше, ніж здається! Реєструйся і починай заробляти на трендах.

КОЛИ: 10.03 (ср) о 18:00

ДЕ: ONLINE

ВАРТІСТЬ: безкоштовно, після реєстрації: https://www.citrus.ua/uk/hub/kak-zarabatyvat-na-ar-maskah

За півгодини до початку кожен, хто зареєструвався, отримає посилання на прямий ефір.

Особистий бренд в Instagram: з чого почати

16.03.2021 о 18:00

Андріана Строцька – експертка з просування особистих брендів, блогерка, телевізійна журналістка.

Хочеш вести свій Instagram і заробляти на цьому? Виділятися серед інших і активно розвиватися? Мати не просто цифру підписників, а об'єднати навколо себе активних і цікавих людей зі схожими інтересами? 

Якщо хоч одна відповідь “так”, тобі потрібно задуматися над створенням власного бренду або переглянути свій підхід до цього, якщо попередні спроби не принесли бажаного результату. У цьому тобі допоможе наш івент. 

СПІКЕРКА:

Андріана Строцька – експертка з просування особистих брендів, блогерка, телевізійна журналістка. Співпрацювала з 24 каналом, Прямим, UA:ПЕРШИМ.  

ДІЗНАЄШСЯ ПРО:

  • Особистий бренд: кому і для чого потрібен
  • Складові потужного особистого бренду і як його побудувати 
  • Чому важливо гуртувати навколо себе не аудиторію, а ком'юніті
  • Як монетизувати особистий бренд

Реєструйся і розвивай найцінніше – себе! 

КОЛИ: 16.03 (вт) о 18:00

ДЕ: ONLINE

ВАРТІСТЬ: безкоштовно, після реєстрації: https://www.citrus.ua/uk/hub/lichnyj-brend-v-instagram-s-chego-nachat

За півгодини до початку кожен, хто зареєструвався, отримає посилання на прямий ефір.

 

Довідково:

Цитрус – це мережа найсучасніших магазинів електроніки та аксесуарів в Україні. Сьогодні в Україні понад 60 магазинів мережі, в яких представлені топові моделі смартфонів, ноутбуків, іншої техніки.

“ЦеХаб Київ” – освітній простір від магазину електроніки “Цитрус”. Він з’явився внаслідок зміни маркетингової стратегії Цитруса, які додали сервіс з розвитку клієнтів. Тут проходять лекції, воркшопи, майстер-класи та навіть турніри з розіграшем гаджетів. Часом можна натрапити на презентації технічних новинок та марафони сучасних маркетингових технологій. Разом з ЦеХабом на ринок вийшли “ЦЕ Академія”  і “ЦЕ Гаджетаріум”.

Щоб дізнаватися про всі digital-заходи ЦЕ Академії у ЦеХабі першим, підписуйся наш Telegram-канал: https://t.me/citrushub

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 924