Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Запрошуємо на навчання зі спеціальності 075 – маркетинг!

17:09, 21-02-2021

Шановні випускники шкіл, ліцеїв, коледжів і технікумів!

Якщо Ви бажаєш розвити свій творчий потенціал, креативне мислення, аналітичні здібності, не втрачайте свій шанс – обирайте МАРКЕТИНГ!

Освітня програма з маркетингу у Державному університету телекомунікацій спрямована на підготовку фахівців з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ – технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі.

Наші випускники можуть  працювати в управлінській,  бізнесовій, освітній, медійно – комунікативній та інших сферах у виробничих, торгівельних  і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на посадах, залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії  на посадах: економіст служби маркетингу (збуту), маркетолог-експерт, маркетолог-аналітик, маркетолог з ефективності підприємства, консультант з питань логістики, начальник відділу логістики, начальник відділу маркетингу  (збуту);
  • для комунікабельних – успішна кар’єра у сфері комунікативної політики на посадах: маркетолог-консультант, маркетолог з комунікативної політики, керівник відділу зв’язків з громадськістю;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі на посадах: копірайтер, промоутер, медіапланер, бренд-менеджер, консультант з реклами, начальник відділу реклами.

Лише у нас Ви отримаєте самі сучасні знання з дисциплін майбутнього: «Сучасні види маркетингу», «Маркетинг у соціальних мережах», «Інтернет-маркетинг», «Блогінг», «Електронний бізнес» тощо. Наші студенти під час вивчення дисциплін кафедри за допомогою програмного забезпечення  навчальної лабораторії «Digital-маркетингу та Google – аналітики»  проводять оцінку маркетингових досліджень з використанням Google docs, Google analytics, Google Trends; здійснюють аналітику та візуалізацію даних у середовищі Microsoft Power BI; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager вчаться  управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства; а з Microsoft Dynamics CRM, CRM  Bitrix24 вивчають  принципи роботи міжнародних CRM систем.

Ми забезпечуємо підготовку фахівців, які мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 810