Якщо Ви бажаєш розвити свій творчий потенціал, креативне мислення, аналітичні здібності, не втрачайте свій шанс – обирайте МАРКЕТИНГ!
Освітня програма з маркетингу у Державному університету телекомунікацій спрямована на підготовку фахівців з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ – технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі.
Наші випускники можуть працювати в управлінській, бізнесовій, освітній, медійно – комунікативній та інших сферах у виробничих, торгівельних і консультаційних фірмах, рекламних і маркетингових агентствах, некомерційних організаціях і підприємствах послуг на посадах, залежно від власних уподобань:
Лише у нас Ви отримаєте самі сучасні знання з дисциплін майбутнього: «Сучасні види маркетингу», «Маркетинг у соціальних мережах», «Інтернет-маркетинг», «Блогінг», «Електронний бізнес» тощо. Наші студенти під час вивчення дисциплін кафедри за допомогою програмного забезпечення навчальної лабораторії «Digital-маркетингу та Google – аналітики» проводять оцінку маркетингових досліджень з використанням Google docs, Google analytics, Google Trends; здійснюють аналітику та візуалізацію даних у середовищі Microsoft Power BI; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager вчаться управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства; а з Microsoft Dynamics CRM, CRM Bitrix24 вивчають принципи роботи міжнародних CRM систем.
Ми забезпечуємо підготовку фахівців, які мають широкий світогляд та високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності!