У Державному університеті телекомунікацій запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок, відповідно до сучасних вимог роботодавців, що дозволяє отримати перше робоче місце.
Тому для майбутніх маркетологів дуже важливо ознайомитися с практичними засадами маркетингової діяльності фірми.
15.12.2020 компанія Hacken запросила наших студентів в свій офіс «Creative States» на навчальну презентацію. Фінансовий директор і провідний менеджер Hacken - Дмитро Будорін ознайомив студентів з діяльністю компанії Hacken, (яка є лідером в сфері кібербезпеки), розповів про тенденції ринку кібербезпеки і свій досвід. Місія Hacken - допомога компаніям в захисті своїх цифрових активів, особистих дані клієнтів від кіберзлочинців. Саме вони, «хакери в білих капелюхах», забезпечують безпеку компаній і кріптоіндустріі.
На прикладі просування продуктів і послуг своєї компанії Дмитро також в деталях поділився зі студентами секретами і особливостями маркетингової діяльності в їх галузі.
Було проведено прикладний майстер-клас, на якому студентам розповіли, які маркетингові канали та інструменти на сьогоднішній день ефективні, і на прикладі продуктів Hacken Group розібрали побудову декількох воронок продажів.
Також для студентів була проведена вікторина на знання маркетингу, переможці отримали призи від компанії.
Дякуємо пану Дмитру за цікаву екскурсію та майстер-клас, за можливість отримання нових знань і навичок, необхідних сучасному маркетологу.