Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Бізнес гра «Cash Flow» - тренінг для розвитку фінансової грамотності та підприємницького інтелекту студентів-маркетологів

18:04, 24-11-2020

У популярну економічну гру «Cash Flow» (Щурячі перегони) мали змогу пограти наші студенти-маркетологи 19.11.2020 під керівництвом бізнес-тренера Макса Дмитренко.

 

Гра «Cash Flow» - це симулятор бізнес-середовища в форматі настільної гри. В основу гри лягла ідея відомого бізнесмена Роберта Кіосакі (автора книжок «Багатий Батько, Бідний Батько» і «Квадрант грошового потоку») навчити людей фінансової грамотності та інвестуванню через ігровий процес. Цю ідею пан Кіосакі реалізував у всесвітньо відомій грі Cashflow (Грошовий потік). У 2005 році Cashflow адаптували до українського ринку і створили на її базі нову гру - «Щурячі перегони» («Як вибратися з убогості»). Гра дозволяє будь-кому зрозуміти, що потрібно особисто йому для досягнення фінансового успіху в житті, навчає підприємницькому мисленню, конструктивних взаємин і взаємодії, принципам прийняття рішень. Мета гри - зрозуміти, проаналізувати свої життєві та фінансові стратегії, виявити зони для розвитку і поставити перед собою нові цілі.

 
 

Фінансово-освітня бізнес-гра-тренінг «Cash Flow» - це модель життя людини, застосувавши яку, можна побачити, куди приведуть різні способи роботи з фінансами і особисті стратегії. Гра допомагає побачити своє життя в іншому світлі, замінити не дуже ефективну поведінку на більш успішну. В процесі гри учасники ознайомилися з такими поняттями, як «пасивний» і «активний» доходи, «ліквідність бізнесу» та «дохідність вкладеного капіталу», «активи», «пасиви». Дізналися, які існують основні помилки в управлінні особистими фінансами. Навчилися бачити і використовувати можливості, які можуть привести їх до поставленої мети,  визначили нові фінансові стратегії.

Гра «Щурячі перегони» спрямована на розвиток таких навичок, як:  презентація; комунікація та ведення переговорів; ситуаційний аналіз; позитивне ставлення до різних подій; застосування різних інструментів для формування пасивного доходу; швидкість прийняття рішення та вміння вести розрахунки; пошук необхідних ресурсів; здатність працювати в стресових умовах; командна праця.

За кілька годин ігрового часу гравці пройшли шлях від найманого працівника з фіксованою заробітною платою до фінансово незалежної людини, справжнього бізнесмена.

Гра дуже азартна і захоплююча,  з гумором. Кожна картка є інтелектуальним і творчим шедевром. За 4-5 годин гри учасники чуть не лопнули від сміху тільки від читання карток «Несподівані розтрати» і «Малі бізнеси» і «Схем збагачення» - починаючи від підробки таксистом або Дідом Морозом на Новий рік і закінчуючи опікою над старими заради отримання квартири. В грі добре реалізований плавний поетапний перехід від роботи за зарплату - до малого бізнесу, від малого бізнесу - до середнього бізнесу і т.д.

Гра наповнена конкретними рецептами і схемами збагачення і дає конкретну відповідь на питання, з чого почати і куди вкласти 100 доларів, щоб зробити з них 200. Гра цілком реально і детально показує шлях від двірника - до власника мережі бензозаправок, від людини, що працює за 170 доларів на місяць - до бізнесмена, який інвестує в акції  500.000 доларів.

 
 

Дякуємо тренеру Максу Дмитренко за те, що поділився зі студентами знаннями і досвідом фінансової грамотності, інвестицій та накопичень, звернув увагу на необхідність диверсифікації грошового потоку кожної особистості, заохотив молодь до саморозвитку, розкрив деякі таємниці успішного збагачення. Дякуємо за цікавий майстер-клас! Будемо тепер правильно розпоряджатися своїми активами і вкладати кожну копійку з розумом! Думайте, інвестуйте і пробуйте різні варіанти. Вперед до перемоги!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 34 924