09-13 листопада 2020 колектив кафедри маркетингу прийняв онлайн-участь в 17-му Міжнародному форумі RE: MARK 2020 «МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ІНСТРУМЕНТИ І ТЕХНОЛОГІЇ». Організаторами Форуму виступили журнал «Маркетинг і реклама» і дослідницька компанія DDI Group. Це найбільший і єдиний в Україні захід у галузі маркетингових досліджень, а також традиційна платформа обговорення специфічних проблем сфери маркетингових досліджень, місце демонстрації інноваційних дослідницьких інструментів і технологій. Спікерами форуму були практики, лідери галузі маркетингових досліджень в Україні, а також провідні вчені в цій галузі.
Доповіді, представлені на Форумі викликали і науковий і методичний резнанс в силу своєї актуальності, практичної спрямованості, методичної основи і серйозної наукової бази. Особливо хотілося б відзначити доповіді:
Також викладачі кафедри маркетингу ДУТ взяли участь в майстер-класі «Проективна методика Казка» Олександри Буданової, DDI Group і заключній панельній дискусії форуму.
За результатами отриманих від практиків знань про інновації та кращі практики маркетингових досліджень в Україні викладачами кафедри маркетингу внесені зміни до змісту дисциплін «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності», «Управління лояльністю споживачів», «Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності», «Маркетингові технології управління Інтернет-проектами», «Інтерактивний маркетинг», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження і бізнес-аналітика», «Маркетинг в соціальних мережах», «Сучасні види маркетингу», «Основи реклами».
Найсучасніші маркетингові інструменти, найактуальніші маркетингові технології, найбільш інноваційні концепції маркетингу - це ті цеглинки, з яких будується надійний фундамент майбутньої успішної кар'єри маркетолога в Державному університеті телекомунікацій.