Студентка групи МРД-21 Заєць Марія Вікторівна:
Маркетинг - це швидко розвиваюча та захоплююча галузь. Він ідеально підходить для людей ефективних, рішучих та стратегічних. Ви повинні мати чудові комунікативні навички, яких ви можете навчитися, пройшовши маркетингові курси, і ви повинні мати можливість спілкуватися майже з усіма навколо вас. Маркетинг – це серце компанії!
Поки існує економіка, професія маркетолога буде залишатися затребуваною, адже маркетинг в будь-якому бізнесі - це найшвидша і ефективний зв'язок між продуктом і споживачем.
У щорічному списку найпривабливіших професій Великобританії Glassdoor, який складають за трьома параметрами - затребуваність на ринку, рівень зарплати та задоволеність роботою в цій сфері - професія маркетолога вже кілька років займає перше місце.
Маркетинг – це дуже творча професія, оскільки вона включає купу різних речей. Ми можемо згадати лише деякі з них як соціальні медіа, рекламу, блоги, електронні листи, брендинг, афілійований маркетинг та багато іншого. У цьому наборі можливостей можна придумати найкращі стратегії для бізнесу.
У цій галузі моя креативність буде на найвищому рівні, а мозок буде активніше вирішувати складні завдання. У процесі навчання, по рекомендаціям, слід звернути увагу на нові програми та дізнатись про програмне забезпечення для автоматизації маркетингу. Це допоможе зробити роботу більш ефективною та високооплачуваною.
Маркетинг - галузь, що зростає.
Оскільки технології постійно прогресують, зростають і є можливості ефективнішого збуту на ринку. Тож я не тільки могла б залучатись до нових і захоплюючих маркетингових методів, компаній, я можу використовувати те, чого навчусь, рухатись у межах галузі.
І з низкою кар’єрних шляхів на вибір – чи хочу я перейти до управління, аналітики, дизайну продуктів чи чогось іншого – нікуди йти, крім як вгору.
Перші кроки до професії. Заєць Марія, компанія «Ukr-Vend»
Робота у сфері маркетингу є однією з цілей тих, хто хоче реалізувати свої ідеї. І досягти тієї великої, некерованої мрії, яка штовхає вас до щастя: заробляти зі своїми пристрастями, перетворюючи те, що вам подобається, на роботу.
У маркетологів є ще одна перевага: на відміну від інших сфер бізнесу, професіонали в цій спеціальності завжди є хорошими психологами. У всі престижні освітні програми по маркетингу обов'язково включений курс по споживчій поведінці, який вчить зчитувати мотивацію і процес мислення самих різних цільових аудиторій при виборі тієї чи іншої продукції.
Отже, ті, у кого є диплом маркетолога є фахівцями і головними знавцями самого важливого аспекту будь-якого бізнесу - споживача.