Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Гурток «ІТ-маркетолог»: готуємся до участі в маркетинговому кейс-чемпіонаті компанії Unilever

10:16, 10-11-2020

6 листопада 2020 р. відбулося чергове засідання гуртка «ІТ-маркетолог». Доцент Совершенна І.О. ознайомила студентів з планом заходів кафедри з наукової роботи, а саме з інформаційним листом і секціями Всеукраїнської науково-практичної конференції  «ЦИФРОВИЙ ПРОСТІР ХХІ СТОРІЧЧЯ: РИНОК, ДЕРЖАВА, БІЗНЕС», яку традиційно щорічно проводить кафедра в грудні місяці і закликала прийняти участь. Студенти були ознайомлені з правилами підготовки тез доповідей на конференції і отримали список рекомендованих тем для їх написання. Також Совершенна І.О. ознайомила студентів з запрошенням для наших студентів взяти участь у маркетинговому кейс-чемпіонаті “Unilever Future Leaders League” від компанії Unilever. Завданням чемпіонату буде пов’язано з одним із брендів компанії. Команда, яка стане переможцем, отримає можливість представити Україну на міжнародному чемпіонаті. Нашими студентами-старшокурсниками в рамках гуртка «ІТ-маркетолог» вже зареєстрована команда для участі в кейс-чемпіонаті Unilever під керівництвом Вероніки Лучкіної, до якої запропоновано приєднатися і першокурсникам.

На Unilever Future Leaders League учасники зможуть:

  • Розвинути навички: на практиці дослідити цільову аудиторію, розбиратись в маркетингових інструментах, розраховувати фінансову спроможність пропозиції і прокачати навички самопрезентації.
  • Отримати відгук від представників бізнесу: дізнатися, які вміння потрібно їм розвинути.
  • Навчитися роботі в команді: розподіляти ролі, делегувати задачі і брати відповідальність за прийняття рішень.

Також була обговорена можливість долучитися нашим студентам до міжнародної програми стажувань "Global Citizen" від AIESEC. Міжнародна програма обміну передбачає участь у соціальних проектах AIESEC, пов'язаних із широким колом питань розвитку суспільства. Програма націлена на розвиток особистісних та професійних якостей молоді, дає змогу подорожувати, отримувати новий досвід та покращувати свій рівень англійської мови, культурної обізнаності та адаптивності.

Студенти-маркетологи виявили зацікавленість і бажання прийняти участь в цікавих заходах, та отримати знання та навички, корисні для майбутньої професії.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 276