Професія маркетолога в даний час вважається однією з найпрестижніших і перспективних. В Україні підготовку майбутніх маркетологів здійснюють понад 100 вищих навчальних закладів. Проте, аналіз ринку праці показує, що роботодавців не зовсім задовольняє той рівень вмінь та навичок, які зараз надають випускникам ці навчальні заклади.
Обираючи навчання за спеціальністю «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій, Ви отримуєте унікальну можливість стати висококваліфікованим фахівцем, який має глибокі знання найновітніших маркетингових концепцій. Успішне існування в новій реальності визначається значною мірою застосуванням як традиційного маркетингу, так і розробкою новітніх специфічних прийомів і засобів роботи таких як «Інтернет-маркетинг».
Хороший спеціаліст повинен знати, як працюють всі інструменти інтернет-маркетингу, оскільки саме він несе відповідальність за результат рекламних кампаній. Комплексні знання потрібні, щоб розуміти:
- які інструменти необхідні для роботи і який результат вони принесуть;
- яких помилок припустилися інші фахівці (копірайтери, дизайнери, SEO-фахівці і т.д.) і як їх виправити;
- як самому налаштувати рекламну кампанію при необхідності (а така необхідність - не рідкість).
Що повинен знати інтернет-маркетолог?
- Google Analytics. Інтернет-маркетолог вміє налаштовувати цілі, модуль e-commerce, розуміє роботу моделей атрибуції і звіту багатоканальних конверсій.
- SEO. Інтернет-маркетолог розбирається у внутрішній і зовнішній пошукової оптимізації, розуміє, як вона працює, знає нові алгоритми ранжирування від Google і як змінилося SEO за останні два роки.
- Контекстна реклама. Інтернет-маркетолог розуміє принципи роботи контекстної реклами і вміє налаштовувати базові рекламні кампанії в Google Adwords, розуміє різницю між ремаркетингом і ретаргетінгом.
- SMM. Інтернет-маркетолог розуміє принципи роботи соціальних мереж, знає, як налаштовується таргетована реклама і як в зв'язці з нею працює SMM.
- Online-PR. Спеціаліст розуміє, що PR тісно пов'язаний з маркетингом, знає, як він впливає на SEO, на яких майданчиках приносить продажу і наскільки ефективний в фінансових показниках.
- Копірайтинг. Інтернет-маркетолог знає, що таке текст, і що потрібно писати для високих конверсій.
- Usability. Інтернет-маркетолог знає основи юзабіліті: розуміє причини низької конверсії сторінки і знає, як її поліпшити.
- Еmail-маркетинг. Інтернет-маркетолог розуміє стратегії просування, принципи сегментації в email-маркетингу і знає правила хороших листів.
- Ремаркетинг. Інтернет-маркетолог знає, чим відрізняється ремаркетинг Facebook від ремаркетингу Google і в чому їх особливості.
- Дизайн. Інтернет-маркетолог в курсі трендів web-дизайну, бо від смаку маркетолога залежать продажі продукту.
Саме такі знання отримують студенти, які навчаються у Державному університеті телекомунікацій за освітньою програмою «Маркетинг».
Не втрачайте свій шанс отримати сучасну освіту, престижну професію маркетолога, забезпечене майбутнє!