На ринку освітніх послуг пропонують багато освітніх програм за різними спеціальностями. І перед нинішніми випускниками постає задача – не помилитися із майбутньою професією. І тут треба враховувати кілька складових:
У Державному університеті телекомунікацій створена потужна матеріально-технічна база, сучасні навчальні лабораторії. Для майбутніх маркетологів сформовані всі умови якісного навчання - лабораторія Digital-маркетингу та Google-аналітики на базі сучасних програмних комплексів та маркетингових інструментів та команда професіоналів-викладачів кафедри сформують професійні компетенції, наблизять до світових вимог у фаховій спеціалізації.
На кафедрі маркетингу діє Майстерня професійного зростання для студентів - платформа спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. Гуру з Digital-маркетингу, практики з відомих маркетингових компаній, з якими кафедрою укладено угоди, проводять відкриті лекції, тренінги, майстер-класи, діляться лайхфаками і тонкощами професії із студентами, залучають їх до реальних проектів.
Студенти мають можливість пройти безкоштовно додаткові курси професійної майстерності і отримати сертифікати. Це дозволяє нашим студентам набути практичних навичок і гарантовано мати перше високооплачуване робоче місце.
Освітня програма з Маркетингу передбачає викладання самих сучасних дисциплін на кафедрі маркетингу, які формують компетентності, потрібні у цифровому суспільстві: «Хмарні технології», «Штучний інтелект», «Електронний бізнес», «СRМ системи в маркетингу», «Інтернет-маркетинг», «Сучасні види маркетингу», «Маркетинг у соціальних мережах», «Блогинг» тощо.
Вчитися на спеціальності Маркетинг – завжди цікаво, престижно і драйвово!