Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чому ДУТ? Чому МАРКЕТИНГ?

12:34, 13-07-2020

На ринку освітніх послуг пропонують багато освітніх програм за різними спеціальностями. І перед нинішніми випускниками постає задача – не помилитися із майбутньою професією. І тут треба враховувати кілька складових:

  • по-перше, професія має бути затребуваною і добре оплачуваною (саме тому, обираємо маркетинг, бо саме ця сфера є однією з найбільш високооплачуємих та затребуваних, що особливо проявилося під час карантину);
  • по-друге, дуже важливо, щоб подобалося те, чим маєш займатися (вже у процесі навчання у майбутніх маркетологів формують та розвивають такі риси, як комунікабельність, креативність, творчість, вміння працювати в команді тощо);
  • по-третє, найважливіше: щоб змістовне наповнення освітньої програми і організація процесу навчання у обраному навчальному закладі забезпечували і по-перше, і по-друге!

У Державному університеті телекомунікацій створена потужна матеріально-технічна база, сучасні навчальні лабораторії. Для майбутніх маркетологів сформовані всі умови якісного навчання - лабораторія Digital-маркетингу та Google-аналітики на базі сучасних програмних комплексів та маркетингових інструментів та команда професіоналів-викладачів кафедри сформують професійні компетенції, наблизять до світових вимог у фаховій спеціалізації.

 
 
 

На кафедрі маркетингу діє Майстерня професійного зростання для студентів -  платформа спілкування з роботодавцями, практиками, професійною спільнотою. Гуру з Digital-маркетингу,  практики з відомих маркетингових компаній, з якими кафедрою укладено угоди, проводять відкриті лекції, тренінги, майстер-класи, діляться лайхфаками і тонкощами професії із студентами, залучають їх до реальних проектів.

Студенти мають можливість пройти безкоштовно додаткові курси професійної майстерності і отримати сертифікати. Це дозволяє нашим студентам набути практичних навичок і гарантовано мати перше високооплачуване робоче місце.

Освітня програма з Маркетингу передбачає викладання самих сучасних дисциплін на кафедрі маркетингу, які формують компетентності, потрібні у цифровому суспільстві: «Хмарні технології», «Штучний інтелект», «Електронний бізнес», «СRМ системи в маркетингу», «Інтернет-маркетинг», «Сучасні види маркетингу», «Маркетинг у соціальних мережах»,  «Блогинг» тощо.

Вчитися на спеціальності Маркетинг – завжди цікаво, престижно і драйвово!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 968