Професіоналізм і любов до своєї справи - ось два основних принципи, яких дотримується кафедра Маркетингу в Державном університеті телекомунікацій.
Викладачі кафедри систематично підвищують свій науковий потенціал, вдосконалюють знання, підвищують рівень викладацької майстерності, засвоюють новітні інтерактивні технології викладання спеціальних дисциплін, за допомогою проходження професійних курсів, семінарів, онлайн тренінгів,проходять стажування як у вітчизняних, так і у зарубіжних організаціях, закладах вищої освіти, в тому числі з питань застосування сучасного програмного забезпечення маркетингової діяльності, про що свідчать отримані ними сертифікати.Тим самим вони мотивують студентів для постійного самовдосконаленняу напрямку своєї професійної діяльності.
Набуті знання і вміння застосовують у педагогічній практиці під час створення навчально-методичних матеріалів для вивчення дисциплін при підготовці здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і«магістр», керівництві бакалаврськими й магістерськими дипломнимироботами.