Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Захист кваліфікаційних робіт магістрами-маркетологами заочної форми навчання відбудеться з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM

10:14, 25-05-2020

Доводимо до Вашої уваги, що 19 червня 2020 р. відбудеться атестація здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Маркетинг» у формі захисту кваліфікаційної роботи з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM. Згідно рекомендаціям МОН України захист має здійснюватися в синхронному режимі (відеоконференція). Всі здобувачі підтвердили наявність технічних можливостей для проходження процедури атестації.

Графік захисту кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньою програмою «Маркетинг» з використанням хмарного сервісу платформи ZOOM

19 червня 2020

Група

ПІП студента

13.00 – 13.30

МРЗм-71

Крючок Ірина Сергіївна

13.30 – 14.00

МРЗм-71

Мікуляк Світлана Валентинівна

14.00 – 14.30

МРЗм-71

Недопако Наталія Миколаївна

Бажаємо нашим магістрам впевненості у своїх силах і наукового натхнення!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 097