Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Сучасні підходи до формування SOFT SKILLS у студентів-маркетологів ДУТ

12:27, 15-05-2020

Що означає бути професіоналом, і які навички необхідні професіоналам?

Професіонал - це людина, яка володіє спеціальними знаннями і певною академічною підготовкою.

Для маркетолога важливі не тільки спеціальні знання, дипломи та свідоцтва про закінчення курсів. Часто набагато більш важливим виявляється наявність так званих «гнучких навичок» - неспеціалізованих, безпосередньо не пов'язаних з маркетингом умінь і якостей.

Це, перш за все, так звані soft skills - навички, які допомагають нам взаємодіяти і добре ладити з іншими.

Хороший маркетолог - супергерой з навичками психології та вмінням впливу на оточуючих за допомогою комунікаційних Скіл. Маркетологу важливі не тільки знання і навички, а й людські якості. Доброзичливість, лояльність і вміння домовитися стануть вашими козирями.

На кафедрі маркетингу створені умови для формування у студентів soft skills за рахунок дисциплін:

  • «Групова динаміка та комунікації»,
  • «Ділові комунікації»,
  • «Етика ділового спілкування та риторика»,
  • «Іміджелогія»,
  • «Маркетингові комунікації»,
  • «Основи рекламної презентації»,
  • «Поведінка споживачів»,
  • «Психологія маркетингу».

Комунікація буде займати більшу частину вашого робочого дня, так що знадобиться вміння вести ділову і дружню переписку, спілкуватися в чатах, поштою, на конференціях та інших тематичних офлайн-заходах.

SlackTelegramGoogle HangoutsSkypeZoom.us, корпоративна пошта, особиста пошта (ймовірно, не одна) - всім цим ви навчитесь користуватися. Крім того, на практичних заняттях вас навчать домовлятися, аргументувати свою точку зору, виступати публічно онлайн і офлайн, спілкуватись з  експертами, складати і відправляти комерційні пропозиції.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 078