Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Сучасні підходи до формування SOFT SKILLS у студентів-маркетологів ДУТ

12:27, 15-05-2020

Що означає бути професіоналом, і які навички необхідні професіоналам?

Професіонал - це людина, яка володіє спеціальними знаннями і певною академічною підготовкою.

Для маркетолога важливі не тільки спеціальні знання, дипломи та свідоцтва про закінчення курсів. Часто набагато більш важливим виявляється наявність так званих «гнучких навичок» - неспеціалізованих, безпосередньо не пов'язаних з маркетингом умінь і якостей.

Це, перш за все, так звані soft skills - навички, які допомагають нам взаємодіяти і добре ладити з іншими.

Хороший маркетолог - супергерой з навичками психології та вмінням впливу на оточуючих за допомогою комунікаційних Скіл. Маркетологу важливі не тільки знання і навички, а й людські якості. Доброзичливість, лояльність і вміння домовитися стануть вашими козирями.

На кафедрі маркетингу створені умови для формування у студентів soft skills за рахунок дисциплін:

  • «Групова динаміка та комунікації»,
  • «Ділові комунікації»,
  • «Етика ділового спілкування та риторика»,
  • «Іміджелогія»,
  • «Маркетингові комунікації»,
  • «Основи рекламної презентації»,
  • «Поведінка споживачів»,
  • «Психологія маркетингу».

Комунікація буде займати більшу частину вашого робочого дня, так що знадобиться вміння вести ділову і дружню переписку, спілкуватися в чатах, поштою, на конференціях та інших тематичних офлайн-заходах.

SlackTelegramGoogle HangoutsSkypeZoom.us, корпоративна пошта, особиста пошта (ймовірно, не одна) - всім цим ви навчитесь користуватися. Крім того, на практичних заняттях вас навчать домовлятися, аргументувати свою точку зору, виступати публічно онлайн і офлайн, спілкуватись з  експертами, складати і відправляти комерційні пропозиції.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 180