Що означає бути професіоналом, і які навички необхідні професіоналам?
Професіонал - це людина, яка володіє спеціальними знаннями і певною академічною підготовкою.
Для маркетолога важливі не тільки спеціальні знання, дипломи та свідоцтва про закінчення курсів. Часто набагато більш важливим виявляється наявність так званих «гнучких навичок» - неспеціалізованих, безпосередньо не пов'язаних з маркетингом умінь і якостей.
Це, перш за все, так звані soft skills - навички, які допомагають нам взаємодіяти і добре ладити з іншими.
Хороший маркетолог - супергерой з навичками психології та вмінням впливу на оточуючих за допомогою комунікаційних Скіл. Маркетологу важливі не тільки знання і навички, а й людські якості. Доброзичливість, лояльність і вміння домовитися стануть вашими козирями.
На кафедрі маркетингу створені умови для формування у студентів soft skills за рахунок дисциплін:
Комунікація буде займати більшу частину вашого робочого дня, так що знадобиться вміння вести ділову і дружню переписку, спілкуватися в чатах, поштою, на конференціях та інших тематичних офлайн-заходах.
Slack, Telegram, Google Hangouts, Skype, Zoom.us, корпоративна пошта, особиста пошта (ймовірно, не одна) - всім цим ви навчитесь користуватися. Крім того, на практичних заняттях вас навчать домовлятися, аргументувати свою точку зору, виступати публічно онлайн і офлайн, спілкуватись з експертами, складати і відправляти комерційні пропозиції.