Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Магістратура: нові можливості для кар'єри маркетолога

09:47, 11-05-2020

В Україні функціонує дворівнева система освіти: спочатку йде бакалаврат, а потім випускник може вибрати магістратуру або ж спробувати працевлаштуватися за фахом. Так, на бакалавраті у вас є можливість отримати загальний базис знань по своєму напрямку.

Магістерська програма «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій орієнтована на підготовку висококваліфікованих маркетологів, чиї знання і навички формують рівень компетентності, який дозволяє їм самостійно вирішувати завдання маркетингового управління компанією.

Тому, ймовірно, випускник-бакалавр може задуматися які плюси магістратури:

  • молоді люди можуть хотіти стати магістрами для отримання додаткових знань. Як правило, навчання в магістратурі поглиблює наукові знання і дозволить удосконалити свої навички в проведенні наукових досліджень;
  • навчання в магістратурі дозволяє здатним магістрантам голосно заявити про себе в наукових колах, щоб згодом побудувати блискучу наукову кар'єру;
  • при навчанні в магістратурі ви цілком можете спробувати себе в ролі викладача;
  • диплом магістра (на противагу диплому спеціаліста) котирується за кордоном, що не менш важливо для людей, які планують працювати в інших країнах.

Як видно з вище написаного навчання в магістратурі в Державному університеті телекомунікацій на кафедрі «Маркетинг» дає досить багато корисних можливостей для вашого майбутнього, тому якщо ви хочете домогтися блискучої кар'єри, то можете цілком обрати даний шлях для досягнення своєї мети.

Отримання ступеня магістра дійсно відкриває нові горизонти, якими зовсім не гріх скористатися, тому все в ваших руках. Пропотівши ще два роки в університеті, ви цілком зможете отримати добре оплачувану посаду або відкрити свою справу.

https://dut.edu.ua/img/filetypes/pdf.png Щодо реєстрації на ЄВІ

https://dut.edu.ua/img/filetypes/doc.png Заява-анкета для оформлення екзаменаційного листка

Приймальна комісія працює з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.00. 

Телефон для довідок: (044) 249-25-91, 248-85-93 (факс) 

E-mail: pk@dut.edu.ua
 

Для вступу до магістратури за Освітньою програмою «Маркетинг» Вам необхідно скласти фахове випробування:

  1. Єдиний вступний іспит з  іноземної мови!
  2. Іспит зі спеціальності «Маркетинг»

Контрольні дати для вступників на основі ступеня бакалавра та ОКР спеціаліста для здобуття ступеня магістра (денна, заочна форма навчання)

Етапи вступної кампанії

Терміни

1.

Початок прийому заяв та документів

05 липня 2020 року

2.

Закінчення прийому заяв та документів

22 липня 2020 року

3.

Строки проведення Державним університетом телекомунікацій вступних випробувань

05 липня – 26 липня 2020 року

4.

Оприлюднення рейтингового списку рекомендованих до зарахування    

05 серпня 2020 року

5.

Виконання вимог до зарахування вступниками

до 18:00 години 10 серпня 2020 року

6.

Зарахування вступників

до 12:00 години 11 серпня 2020 року

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 776