Необхідність нововведень з’являється, тоді коли їх вимагає ринок. В епоху ХХІ століття підприємства вимагають інноваційного підходу в розробці нових і удосконалення існуючих товарів і послуг, що представляли б вищу якість для споживачів.
Щоб іти в ногу з інноваціями на кафедрі маркетингу було створено сучасну навчальну аудиторію «Digital маркетингу та Google аналітики». Лабораторія інноваційних технологій маркетингової діяльності, маркетингових досліджень, інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики на базі програмних комплексів та інструментів WordPress, Google forms, Google analytics, Google Trends, Google Tag Manager, Moqups, Asana, Wonderlist, Asana, Wonderlist, MS Dynamics CRM, CRM Bitrix24, MS Power BI.
Проводяться: практико-орієнтовані лекції, проблемні лекції, лекції-дискусії, тренінги, кейси, рольові ігри, психологічні ігри, тести, опитувальники тощо. До занять залучаються провідні психологи - фахівців з тренінгів особистісного росту і комунікативних умінь.
Інноваційна діяльність кафедри маркетингу також направлена на формування професійних компетенцій, знань, умінь та навичок відповідно до запитів та викликів сьогодення, а отримання сертифікатів підтверджує знання та уміння студента.
Інноваційний зміст навчання на кафедрі маркетингу забезпечує студента необхідних знань сьогодення, що гарантує отримання першого, високооплачуваного робочого місця.