Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Фахова сертифікація – умова успішного працевлаштування маркетологів

12:46, 22-04-2020

Вже не для кого не секрет, що найціннішим ресурсом на сьогоднішній день є інформація. "Хто володіє інформацією, той володіє світом" - філософія найуспішніших людей. Саме тому навчаючись за спеціальністю «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій майбутнім маркетологам випала унікальна можливість, розширити свої знання та отримати сертифікати за успішне проходження курсів.

У рамках дисципліни «Електронний бізнес» разом з Веб-студією «UpWay» викладається практичний курс «Створення корпоративного сайту на WordPress та його просування», надає студентам можливості створити власний сайт, отримати знання щодо його просування й отримати Сертифікат компанії «UpWay».

Компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу». 

Після успішного проходження курсів, студенти отримають Сертифікат «MS Dynamics CRM Consultant» як підтвердження отриманих знань та навичок роботи з MS Dynamics CRM.

У рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» разом з ТОВ «ADPARTNER» набуття теоретичних знань та практичних вмінь з дисципліни закріплено отриманням Сертифікату компанії з можливістю подальшого працевлаштування.

Головне питання - чому сертифікат допоможе в роботі?

  • Підтверджує, що ви точно знаєте платформу. Досвід роботи здобувач може придумати "зі стелі", сертифікат - залізний аргумент.
  • Доводить, що ви терплячі і цілеспрямована людина. У інших навряд чи вистачить терпіння за власним бажанням вчитися новому.
  • Інформує, що в процесі навчання ви прокачали в англійському, так як окремі програми тільки англійською. А значить, у вас ще й непогане знання мови.
  • Для одних сертифікати - це показник його активності і знань, для інших - нарівні з портфоліо показує рівень його знань, особливо важливі сертифікати при вході в компанію молодого фахівця. Вони показують його готовність і прагнення до самостійного отримання знань.
  • Програма сертифікації дозволить українським фахівцям отримати кваліфікаційний статус, який відповідає високим вимогам професії, позиціонувати себе на ринку праці, а керівникам підприємств отримати підтвердження знанням і здібностям своїх співробітників.
  • Отримання сертифікату студентами ВУЗів дасть можливість отримає більш незалежну й об'єктивну оцінку знань і в свою чергу претендувати на отримання цікавої і згодом високо оплачуваної роботи.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 956