Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Фахова сертифікація – умова успішного працевлаштування маркетологів

12:46, 22-04-2020

Вже не для кого не секрет, що найціннішим ресурсом на сьогоднішній день є інформація. "Хто володіє інформацією, той володіє світом" - філософія найуспішніших людей. Саме тому навчаючись за спеціальністю «Маркетинг» в Державному університеті телекомунікацій майбутнім маркетологам випала унікальна можливість, розширити свої знання та отримати сертифікати за успішне проходження курсів.

У рамках дисципліни «Електронний бізнес» разом з Веб-студією «UpWay» викладається практичний курс «Створення корпоративного сайту на WordPress та його просування», надає студентам можливості створити власний сайт, отримати знання щодо його просування й отримати Сертифікат компанії «UpWay».

Компанія UDS CONSULTING, срібний партнер компанії Microsoft, у рамках дисципліни «CRM-системи в маркетингу». 

Після успішного проходження курсів, студенти отримають Сертифікат «MS Dynamics CRM Consultant» як підтвердження отриманих знань та навичок роботи з MS Dynamics CRM.

У рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» разом з ТОВ «ADPARTNER» набуття теоретичних знань та практичних вмінь з дисципліни закріплено отриманням Сертифікату компанії з можливістю подальшого працевлаштування.

Головне питання - чому сертифікат допоможе в роботі?

  • Підтверджує, що ви точно знаєте платформу. Досвід роботи здобувач може придумати "зі стелі", сертифікат - залізний аргумент.
  • Доводить, що ви терплячі і цілеспрямована людина. У інших навряд чи вистачить терпіння за власним бажанням вчитися новому.
  • Інформує, що в процесі навчання ви прокачали в англійському, так як окремі програми тільки англійською. А значить, у вас ще й непогане знання мови.
  • Для одних сертифікати - це показник його активності і знань, для інших - нарівні з портфоліо показує рівень його знань, особливо важливі сертифікати при вході в компанію молодого фахівця. Вони показують його готовність і прагнення до самостійного отримання знань.
  • Програма сертифікації дозволить українським фахівцям отримати кваліфікаційний статус, який відповідає високим вимогам професії, позиціонувати себе на ринку праці, а керівникам підприємств отримати підтвердження знанням і здібностям своїх співробітників.
  • Отримання сертифікату студентами ВУЗів дасть можливість отримає більш незалежну й об'єктивну оцінку знань і в свою чергу претендувати на отримання цікавої і згодом високо оплачуваної роботи.
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 857