Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Англійська мова для маркетологів

16:56, 17-04-2020

Навчання на спеціальності «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікацій – це прекрасна можливість вивчити професійну англійську мову на рівні вільного володіння з подальшим покращенням до рівня міжнародного стандарту В2.

Унікальна пропозиція: вивчення окремих дисциплін англійською мовою.

Маркетолог — одна з найпопулярніших професій. Люди, що займаються маркетингом, постійно вчаться: конференції, вебінари, курси підвищення кваліфікації - всього і не перерахуєш. Одна з найважливіщих частин вдосконалення в цій професії - англійська мова.

Хочете бути нарозхват на ринку праці і працювати в престижній компанії?

(Success doesn't come to you. You go to it)
 

Тоді чому маркетологам варто вивчати англійську мову? Наведемо дві головні причини, стати затребуваним в даній професії:

  • Термінологія маркетингу відбувається з англійської мови, тому вам буде простіше зрозуміти суть усіх термінів, а це особливо важливо для початківців маркетологів.
  • Найсучаснішу професійну літературу для маркетологів простіше знайти на англійській мові. Ви будете знати про новітні концепціях і кейсах, а також зможете застосувати їх на практиці, поки ваші конкуренти ще не знайомі з цими ідеями. Зверніть увагу, що не завжди ідеї зарубіжних авторів коректно переводяться на російську мову, особливо якщо ви читаєте цитату з книги в Інтернеті. Знання англійської дозволить вам точно зрозуміти, що ж хотів донести до вас автор.

Знання основ маркетингу англійською допоможе вам успішно пройти співбесіду в іноземну компанію і влаштуватися на високооплачувану роботу. Вільно жонглюючи професійною лексикою, у вас буде більше шансів проявити себе і показати хороші результати, нарощуючи кількість клієнтів і збільшуючи прибуток свого роботодавця.

Корисні посилання під час карантину 

Посібники з англійської мови для маркетологів

*(Even now, your enemies are eagerly flipping through books)

  • Professional English in Use: Marketing.
  • Market Leader: Marketing.
  • Business English: Marketing and Sales.
  • English for Marketing & Advertising.
  • Test Your Professional English: Marketing.

Завантажити список слів і виразів для маркетолога «Англійська мова для маркетологів: базовий словник» (*.pdf, 253 Кб)

Список слів для маркетинга «Английский для маркетинга. English for marketing»

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 525