Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи про навчання у дистанційному форматі

14:04, 01-04-2020

У зв’язку з карантином студенти опановують новий формат навчання  - дистанційний. Як це відбувається, які виникають питання та побажання – про це ми дізнавалися у студентів – маркетологів гр. МРД-11.

Перше інтерв’ю — Заєць Марія


  • Як проходить навчання у дистанційному форматі? Чи викликає це у вас труднощі, можливо навпаки?

Дистанційний формат навчання для мене є дуже приємливим. Перш за все, всі матеріали нам надсилають викладачі: презентації, лекції, пояснення, індивідуальні завдання, проте у всьому цьому ми маємо розібратися самі, хоча завжди можемо розраховувати на підтримку з боку наставника.

На мою думку, це чудово, коли ти сам опрацьовується матеріал. Адже скільки б не розповідали на лекції, все таки найкраще я запам’ятаю тоді, коли це все сама буду вчити. Я, наприклад, якщо опрацьовую лекцію і весь додатковий матеріал до неї знову ж сама, набагато ефективніше і краще її запам'ятовую, а отже і зможу без вагань її застосовувати у потрібних темах і ситуаціях.

 
 
 

Хочу сказати, що не на всіх практичних заняттях викладачі мають змогу поспілкуватися із кожним. У нас, до прикладу, 34 студенти в групі, фізично неможливо всіх опитати. У дистанційному навчанні є ось цей пріоритет, коли завдання і дедлайн є абсолютно у кожного, завдяки чому всі ми відправляємо зроблені завдання викладачеві. І як плюс, не відстаємо від наступної теми.

Сам формат навчання мене аж ніяк не лякає, я б сказала навіть навпаки.

 
 
 

Ось такі переваги я для себе виокремила:

  • Гнучкість (я можу навчатися у зручний для мене час на протязі дня, в індивідуальному темпі і не залежу від місця розташування університету. Оскільки час, щоб доїхати до нього у мене складає цілу пару)
  • Якісний матеріал
  • Оволодіння новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями
  • І вивільнення часу для саморозвитку та занять улюбленими справами.

 Дистанційне навчання для першого курсу звучить цікаво і незвично.

Нам би хотілося що б по необхідних предметів або (за всіма) давали домашнє завдання за певним часу. 

Не всі відразу і на початку дистанційного навчання, і не всі в кінці цього навчання. 

Тобто, що б студенти могли розподілити свій час і навчання. 

Також ми готові виконувати різні домашні завдання, з упевненістю, що навчання не буде проходити влітку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 269