Другий рік поспіль маркетологи мають можливість позмагатись у сфері професійних знань за перемогу у Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Маркетинг».
На початку березня на кафедрі Маркетингу проводився І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг» для студентів 3 курсу МРД–31 та студентів 4 курсу МРД-41. Завдання складалися з двох блоків: тестові завдання та ситуаційні задачі з дисциплін фахової підготовки студентів спеціальності: «Маркетинг», «Поведінка споживачів», «Маркетингова товарна політика» «Маркетингова цінова політика», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика», «Маркетингові комунікації», «Конкурентоспроможність підприємства», «Стратегічний маркетинг».
Підведення підсумків проведення I етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг» членами конкурсної комісії визначило переможців (призерів):
І місце – Мацюк Данило (МРД-31).
ІІ місце – Єрмак Юлія (МРД-41) та Хащевацька Ольга (МРД-31).
ІІІ місце – Савенко Анастасія (МРД-41) та Побережна Світлана (МРД-41).
Наші студенти підтвердили високий рівень своїх професійних знань. Переможців запропоновано відзначити грамотами і рекомендувати для участі у II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».