27 лютого відбулося 3 заняття курсу «Продуктивного інтернет – маркетингу».
Дане заняття було присвячено копірайтингу. Копірайтинг – це професійна діяльність, написання рекламних і презентаційних текстів.
Студенти мали змогу покращити свої набуті знання, а також вивчення нових, а саме:
Роман Рудник відповів на головне запитання яке виникло у студентів, для чого потрібно писати:
«Можна любити чи не любити писати, але вміти ти повинен обов’язково».
Хороший маркетолог тоді коли володіє навиками написання сильного тексту, що і вивчається на даному курсі. А виконуючи домашнє завдання студенти закріплюють свої знання.
Студенти, які гарно себе зарекомендують, отримають сертифікати та зможуть пройти стажування в компанії IconDesignLab.com.