Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Копірайтинг - шлях для успішності маркетолога

16:33, 05-03-2020

27 лютого відбулося 3 заняття курсу «Продуктивного інтернет – маркетингу».

Дане заняття було присвячено копірайтингу. Копірайтинг – це професійна діяльність, написання рекламних і презентаційних текстів.

Студенти мали змогу покращити свої набуті знання, а також вивчення нових, а саме:

  • Основи копірайтингу;
  • Як написати сильний текст;
  • Як почати заробляти на копірайтингу;
  • Успішні формули копірайтингу;

Роман Рудник відповів на головне запитання яке виникло у студентів, для чого потрібно писати:

  • Єдиний спосіб зробити успішний бізнес – проникнути в свідомість споживача;
  • Кожний може заробляти на написанні текстів;
  • З копірайтингу починається будь яка робота;

«Можна любити чи не любити писати, але вміти ти повинен обов’язково».

Хороший маркетолог тоді коли володіє навиками написання сильного тексту, що і вивчається на даному курсі. А виконуючи домашнє завдання студенти закріплюють свої знання.

Студенти, які гарно себе зарекомендують, отримають сертифікати та зможуть пройти стажування в компанії IconDesignLab.com.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 667