Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладачі кафедри маркетингу в епіцентрі маркетингових інновацій

14:30, 20-02-2020

Нові часи, нові тренди, нові концепції – драйвери змін у маркетингу. Який маркетинг потрібен сьогодні компаніям та підприємцям? 

 

Викладачі кафедри маркетингу відвідали відкриту лекцію по маркетингу тьютора курса стратегічного маркетингу МBA Eдинбурзької бізнес-школи, сертифікованого бізнес-тренера (Team Training International) ЕБШ Ігоря Гайовича на тему: «Який  маркетинг потрібен сьогодні  компаніям  та підприємцям?».

На прикладі продукту – частини товарної пропозиції – пан Ігор показав, як мультиперспективність може стати основою для успіху маркетингу компанії. Було обговорено ключові питання маркетингу, які виникають на управлінському рівні: Як зрозуміти та досягти клієнта по-новому; Як зберегти конкурентоспроможність компанії в умовах хаотичних змін; Як утримати керованість процесу маркетингу та компанії в цілому.

 

Сьогодні програма МВА Единбурзької бізнес-школи в Україні, що представлена на платформі House of Knowledge, стала майданчиком для проведення регулярних професійних форумів, майстер-класів за участі визнаних фахівців-практиків у сфері фінансів, маркетингу, організаційної поведінки, управління проектами, тощо.

Единбурзька бізнес-школа пропонує навчання за британськими програмами MBA. Навчання проходить у зручному форматі, що дозволяє поєднувати навчання з роботою, навіть якщо ви проживаєте в іншому місті або не в Україні.

Стратегічний маркетинг (Strаtegic Marketing) - ґрунтовний і практичний курс, які розглядає маркетинг починаючи з аналізу стратегії і стратегічних цілей, а також цілей підрозділів, позиціонування, роботу з брендом і більш практичні питання вибудовування продукту (або послуг) компанії, проведення досліджень і практичні інструменти. Завдяки інструментам аналізу зовнішнього середовища, продукту і компанії, курс допомагає виробити стратегії поведінки компанії в залежності від умов.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 000