За результатами І Міжнародної науково-практичної конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес», яка відбулася 18-19 грудня 2019 року на базі кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій, було видано збірник тез доповідей учасників конференції.
До збірника включено наукові тези учасників конференції, які присвячені сучасним проблемам і перспективам розвитку маркетингу та його різновидам у процесі функціонування суб’єктів господарювання як на внутрішньому так і на зовнішньому ринку з урахуванням інформаційно-телекомунікаційних технологій.
Матеріали збірника розраховані на науковців і фахівців з маркетингу, менеджменту, економіки, державного управління, а також є корисними для аспірантів, здобувачів і студентів.