Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Перший випуск магістрів – маркетологів

14:03, 26-01-2020

25 січня 2020 р. на кафедрі маркетингу панував чудовий настрій Унікальність події цього дня полягала в тому, що відбувся перший випуск магістрів. Щаслива і зворушлива мить настала для Кононенка Євгена і Остролуцького Олександра, які 16 січня захистились на «відмінно». Результатами їхнього навчання ми пишаємося.

Урочистий випуск відбувся в актовій залі університету. Теплі вітальні настановчі слова пролунали від ректора ДУТ, проректорів, керівництва Інституту менеджменту та підприємництва, випускників минулих років. Зі словами привітання виступили стейкхолдери освітніх програм.

Випускники поділилися своїми враженнями від навчання, подякували керівництву університету, професорсько-викладацькому складу, колективу інституту за можливість здобувати знання в такому гарному унікальному університеті.

Рік за роком поспіль ДУТ випускає дипломованих фахівців: магістрів, спеціалістів та бакалаврів. Професіоналізм викладацького складу, високий рівень організації освітнього процесу та відповідність портфеля програм вимогам сьогодення, інноваційний зміст навчання - завжди залишаються головними орієнтирами для університету.

Добре, що наші магістри вже  знають своє місце у житті, мають роботу. Диплом магістра - це фініш, проте водночас – це старт. Вдалого кар’єрного старту вам, шановні магістри!. Бажаємо Вам мати таку роботу, як сказав Генрі Форд: «Найкраща робота – це високооплачуване хобі».

Наші випускники назавжди будуть стейкхолдерами університету. Ми будемо завжди раді вас бачити! Університет - це не просто заклад освіти - це велика родина. Повертайтеся до університету, діліться здобутими знаннями, аби якість знань магістрів майбутніх випусків ставала кращою.

Ми віримо, що ваша кар’єра буде успішною. Не забувайте університет. Тут ви розвивалися, отримали імпульс для подальшого життя. Добра вам, здоров’я та великого успіху! Щасливої життєвої дороги та професійного зростання!

 

Отже, запрошуємо приєднатися до тих, хто вже вирішив питання свого майбутнього, хто вже залишив свої прізвища на сторінках літопису кафедри маркетингу ДУТ. До зустрічі!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 844