У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та компанією «ADPARTNER» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., Іртлача М.О. в рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» завершили навчання та підтвердили свій успіх та знання сертифікатами.
За результатами курсу студенти 4 курсу, групи МРД – 41 кафедри маркетингу на останньому занятті презентували свої роботи по дослідженні корпоративного сайту.
Студенти–маркетологи презентували проведені дослідження, де продемонстрували свої знання в виявленні плюсів та мінусів ведення сайту, КРІ, які потрібно застосовувати на певних сайтах, визначення кількості конверсії та я підвищити ефективність її роботи. Інструменти – необхідні для просування корпоративного сайту. Це дозволить всі набуті знання і практичні інструменти маркетолога, збирати частинками в компетенції для того, щоб студент зміг отримати перше високооплачуване робоче місце.
Вручення сертифікатів відбулося 19 грудня на «Міжнародній науково-практичній конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес».
Кафедра маркетингу щиро вітає студентів групи МРД – 41 з отриманням сертифікатів від «ADPARTNER», а також бажає не зупинятися на досягнутому та підорювати нові вершини!