Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи отримали сертифікати від компанії «ADPARTNER»

13:46, 15-01-2020

У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та компанією «ADPARTNER» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., Іртлача М.О. в рамках дисципліни «Інтернет-маркетинг» завершили навчання та підтвердили свій успіх та знання сертифікатами.

За результатами курсу студенти 4 курсу, групи МРД – 41 кафедри маркетингу на останньому занятті презентували свої роботи по дослідженні корпоративного сайту.

Студенти–маркетологи презентували проведені дослідження, де продемонстрували свої знання в виявленні плюсів та мінусів ведення сайту, КРІ, які потрібно застосовувати на певних сайтах, визначення кількості конверсії та я підвищити ефективність її роботи. Інструменти – необхідні для просування корпоративного сайту. Це дозволить всі набуті знання і практичні інструменти маркетолога, збирати частинками в компетенції для того, щоб студент зміг отримати перше високооплачуване робоче місце.

Вручення сертифікатів відбулося 19 грудня на «Міжнародній науково-практичній конференції «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес».

 
 
 

Кафедра маркетингу щиро вітає студентів групи МРД – 41 з отриманням сертифікатів від «ADPARTNER», а також бажає не зупинятися на досягнутому та підорювати нові вершини!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 768