12 грудня 2019 року на кафедрі маркетингу розпочався курс «Продуктивний інтернет-маркетинг» від практика для студентів-маркетологів і всіх бажаючих. Курс веде Роман Рудник, керівник студії IconDesignLab.com і автор софтверних проектів, яскравий спікер таких конференцій як Outsourse People, KIOF, LIOF тощо.
В курсі будуть вивчатись:
На першому занятті Роман Рудник обговорив з аудиторією цікаві та важливі для студентів-маркетологів питання: сутність та завдання інтернет-маркетингу, особливості маркетингу в ІТ-компаніях: продуктового і аутсорсингового; розповів, що найважливіше в маркетингу – бути першим; як діє реклама на підсвідомість людей, секрети підсвідомості, що таке «воронка продажів компанії», «ліди», «конверсія»; як формувати, оптимізувати воронку продажів, мотивувати споживачів здійснити купівлю на сайті.
Роман запропонував студентам цікаві задачі на визначення ефективності воронки продажів, інвестицій в маркетинг (ROI) і задав студентам цікаве домашнє завдання.
Студенти задавали багато запитань і були задоволені новими знаннями.
Курс включатиме 8 занять (1 заняття на тиждень) і проходитиме по четвергам на 4 парі в ауд. 417 і сприятиме набуттю практичних навичок студентами.
Студенти, які гарно себе зарекомендують, отримають сертифікати та зможуть пройти стажування в компанії IconDesignLab.com.