Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Курс «Продуктивний інтернет-маркетинг»: досвід професійної діяльності від практика студентам-маркетологам

13:31, 15-12-2019

12 грудня 2019 року на кафедрі маркетингу розпочався курс «Продуктивний інтернет-маркетинг» від практика для студентів-маркетологів і всіх бажаючих. Курс веде Роман Рудник, керівник студії IconDesignLab.com і автор софтверних проектів, яскравий спікер таких конференцій як Outsourse People, KIOF, LIOF тощо.

В курсі будуть вивчатись:

  • основи інтернет-маркетингу,
  • копірайтинг,
  • як знайти сильні сторони бізнесу,
  • як зробити продукт, який принесе користь бізнесу.

На першому занятті Роман Рудник обговорив з аудиторією цікаві та важливі для студентів-маркетологів питання: сутність та завдання інтернет-маркетингу, особливості маркетингу в ІТ-компаніях: продуктового і аутсорсингового; розповів, що найважливіше в маркетингу – бути першим; як діє реклама на підсвідомість людей,  секрети підсвідомості, що таке «воронка продажів компанії», «ліди», «конверсія»; як формувати, оптимізувати воронку продажів, мотивувати споживачів здійснити купівлю на сайті.

Роман запропонував студентам цікаві задачі на визначення ефективності воронки продажів, інвестицій в маркетинг (ROI)  і задав студентам цікаве домашнє завдання.

Студенти задавали багато запитань і були задоволені новими знаннями.

Курс включатиме 8 занять (1 заняття на тиждень) і проходитиме по четвергам на 4 парі в ауд. 417 і сприятиме набуттю практичних навичок студентами.

Студенти, які гарно себе зарекомендують, отримають сертифікати та зможуть пройти стажування в компанії IconDesignLab.com.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 859