Як відомо, теорія без практики мертва, а практика без теорії даремна, тому кафедра маркетингу наполегливо шукає можливості ознайомлення студентів з практикою ведення бізнесу і маркетинговими стратегіями провідних українських підприємств, лідерів вітчизняного ринку.
Виїзне заняття на ПрАТ «Оболонь», організоване 11 грудня 2019 року доцентом кафедри маркетингу Іриною Совершенною в рамках дисципліни «Маркетинг» для наших студентів-маркетологів стало однією з таких можливостей.
Як відомо, ПрАТ «Оболонь» є найбільшим нацiональним виробником пива в Українi зi стовiдсотковим українським капiталом, імпортує пиво у 52 країни світу. Окрім лідерських позицій на пивному ринку, корпорацiя «Оболонь» має великий портфель слабоалкогольної і безалкогольної продукції, мінеральних вод тощо. Наразі компанія «Оболонь» виробляє як мінімум 7 видів продукції і ії портфель формують дванадцять пивних торгових марок. В корпорації працює близько 6 тис. працівників, вона обʼєднує 10 виробничих підприємств по всій Україні.
Екскурсія пивзаводом, яку для студентів провела екскурсовод Альона Максян, почалася з демонстраційного залу, де екскурсантам провели інструктаж з техніки безпеки і ознайомили з рекламним роликом про підприємство. Потім студенти побачили, як вариться пиво за класичною технологією на найсучаснішому обладнанні. Спочатку відвідали варильний цех з унікальною варильною системою, де з пророщеного ячменю і хмелю варять сусло, далі побачили цех з бродильними танками ємністю до 60 тисяч літрів, цех розливу з найпотужнішими лініями розливу продуктивністю 110 тис. пляшок за годину і склад готової продукції.
Крім того, під час екскурсії пані Альона розповіла цікаві факти про завод, зокрема, що офiцiйне вiдкриття Київського пивзаводу №3 та випуск першої партії пива вiдбулися в 1980 році та були приурочені до ХХІІ Олiмпiйських iгор. А вже в 1998 році «Оболонь», першим у харчовій галузі України, отримав сертифікат на систему управління якістю ISO 9000. Через 10 років корпорація першою сертифікувала одразу чотири системи управління. Також «Оболонь» є єдиним вітчизняним виробником напоїв, що здійснює переробку використаної PET-пляшки. В 2018 р. «Оболонь» увійшла до пятірки найбільших постачальників пива в ЄС, а в 2019 р. найбільшими імпортерами нашого пива стали Алжир і Китай.
Наприкінці екскурсії студенти мали змогу поставити запитання щодо особливостей організації маркетингової діяльності на підприємстві, організаційну структуру і розподіл обовязків у відділі маркетингу, про інноваційну діяльність, на які отримали змістовні та вичерпні відповіді. На завершення зустрічі кожного студента чекав приємний бонус: пляшка безалкогольних напоїв «Живчик» та «Смарт Кола». Також екскурсанти змогли придбати продукцію заводу у фірмовому магазині ПрАТ «Оболонь» за цінами виробника.
Щиро дякуємо керівництву ПрАТ «Оболонь», а саме: генеральному директору Булаху Ігорю Васильовичу, керівнику відділу маркетингу пива Вікторії Влазневій та екскурсоводу Альоні Максян - за можливість здійснити захоплюючу подорож найбільшою броварнею Європи та отримати нові знання від одного з флагманів вітчизняного ринку!