Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Тренінг - майстер-клас "Як знайти першу роботу маркетолога в ІТ компанії" для студентів-маркетологів

16:55, 27-11-2019

22 листопада 2019 року на кафедрі маркетингу відбувся майстер-клас «Як знайти першу роботу маркетолога в ІТ компанії».

Майстер-клас провів Роман Рудниккерівник студії IconDesignLab.com, автор софтверних проектів, спікер таких конференцій як Outsourse People, KIOF, LIOF тощо.

На майстер класі були висвітлені дуже цікаві та корисні для студентів - маркетологів питання:

  • Як зробити так, щоб в житті ніколи не було проблем з роботою;
  • Що потрібно робити щоб зарплата була більша ніж в інших;
  • Які помилки можна зробити в процесі пошуку роботи;
  • Як легко проходити співбесіди;
  • Яку зарплату просити в роботодавця;
  • Які навички потрібно розвивати студенту, щоб тебе хотіли взяти на роботу і не звільнювали.

Найбільше студентам-маркетологам сподобалась гра «100/50»: суть гри полягала у тому, щоб продемонструвати важливість для роботодавця працівника, який може принести прибуток компанії. Тобто Роман запропонував 100грн. придбати за 50 грн., потім 50 грн. за 40 і так далі. Найбільш спритні студенти «збагатилися» та засвоїли правило: «Якщо за зарплату в 50 тис.грн. ти зможеш приносити компанії прибуток в 100 тис.грн. – на тебе завжди будуть полювати роботодавці!»

При пошуку роботи потрібно звернути увагу на складання резюме. Адже саме правильно складене резюме, це вже великий шанс отримати хорошу високо оплачувану роботу. Згадувалось питання про те як правильно готуватись до співбесіди, для чого це потрібно та які прийоми використовувати.

І на завершення Роман Рудник запропонував студентам пройти його безкоштовний курс «Продуктивний інтернет - маркетинг», в якому будуть вивчатись: копірайтинг, як знайти сильні сторони бізнесу, як зробити продукт, який принесе користь бізнесу. Студенти, які гарно себе зарекомендують отримають сертифікат та зможуть пройти стажування в його компанії.

Отже, проведення таких майстер-класів – це ключ для отримання першого високо оплачуваного місця роботи.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 307