22 листопада 2019 року на кафедрі маркетингу відбувся майстер-клас «Як знайти першу роботу маркетолога в ІТ компанії».
Майстер-клас провів Роман Рудник, керівник студії IconDesignLab.com, автор софтверних проектів, спікер таких конференцій як Outsourse People, KIOF, LIOF тощо.
На майстер класі були висвітлені дуже цікаві та корисні для студентів - маркетологів питання:
Найбільше студентам-маркетологам сподобалась гра «100/50»: суть гри полягала у тому, щоб продемонструвати важливість для роботодавця працівника, який може принести прибуток компанії. Тобто Роман запропонував 100грн. придбати за 50 грн., потім 50 грн. за 40 і так далі. Найбільш спритні студенти «збагатилися» та засвоїли правило: «Якщо за зарплату в 50 тис.грн. ти зможеш приносити компанії прибуток в 100 тис.грн. – на тебе завжди будуть полювати роботодавці!»
При пошуку роботи потрібно звернути увагу на складання резюме. Адже саме правильно складене резюме, це вже великий шанс отримати хорошу високо оплачувану роботу. Згадувалось питання про те як правильно готуватись до співбесіди, для чого це потрібно та які прийоми використовувати.
І на завершення Роман Рудник запропонував студентам пройти його безкоштовний курс «Продуктивний інтернет - маркетинг», в якому будуть вивчатись: копірайтинг, як знайти сильні сторони бізнесу, як зробити продукт, який принесе користь бізнесу. Студенти, які гарно себе зарекомендують отримають сертифікат та зможуть пройти стажування в його компанії.
Отже, проведення таких майстер-класів – це ключ для отримання першого високо оплачуваного місця роботи.