Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

«ГРА МАРКЕТОЛОГІВ» – серіал довжиною в 4 курси

10:14, 06-11-2019

31 жовтня у Студентському Центрі відбулося урочисте святкування міжнародного Дня Маркетолога – свято, яке щорічно організовується кафедрою маркетингу Державного університету телекомунікацій для своїх студентів. На святі були присутні: директор Навчально-наукового інституту менеджменту і підприємництва Федюнін Сергій Анатолійович, керівник юридичного відділу ТОВ «Аутсорсінг груп» Ісюк Вікторія Олександрівна, керівник дослідницького департаменту Маркетингового агентства BÜRO.MT- Юлія Олегівна Савенок, викладачі кафедри маркетингу та студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРЗ-31, МРЗм-71.
 

Відкривала виступ 4 курсу Єрмак Юлія із піснею «Damien Rice – Crimes». Після сольного виступу студенти представили презентацію в стилі відомого серіалу «Гра престолів» - адаптувавши його під життя групи 4 курсу. Привласнивши презентації назву «Гра маркетологів». Презентацію представляли студенти 4 курсу Кошіль Андрій та Саянна Яна, в якій було наведено ключові та незабутні події життя студентів впродовж чотирьох років.

Кожен рік навчання в презентації був представлений як один сезон серіалу:

  • 1 сезон – «Молоді та зелені»,
  • 2 сезон – «Happy moments»
  • 3 сезон – «Майже фініш»,
  • 4 сезон – «Дємбєля».

Продовження серіалу «Гра маркетологів» заплановане на 1 вересня 2020 року.
 

Разом з «Marketing family» - була представлена гра «Дізнайся хто цей викладач?», за умови якої потрібно було відгадати Прізвище викладача, відповідно до наведених компетенцій.

Студенти із задоволенням угадували знайомі риси викладачів кафедри маркетингу, що підтримувались оваціями та аплодисментами.

А завершення виступу групи МРД – 41 запам’яталося піснею Антона Беляєва «Летіти…», яку заспівали всі студенти групи. Всіх присутніх розчулили слова пісні  та в підтримку студентам весь зал аплодував стоячи.
 

Отже, день маркетолога це привід згадати всі моменти прожитті в Державному університеті телекомунікацій  та нагадати всім, що наші випускники є конкурентоспроможними фахівцями, які завжди будуть затребуваними на ринку праці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 527