Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Принципи сталого розвитку та відповідального партнерства – як важлива складова у викладанні дисципліни «Соціально-відповідальний маркетинг»

20:18, 21-10-2019

Доцент кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій канд. наук, доцент Ірина Совершенна 04 жовтня 2019 року приймала участь у семінарі-тренінгу «Сталий розвиток в освіті та бізнесі», який був організований Програмою розвитку ПРООН за підтримки уряду Німеччини через Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Семінар пройшов на АТ «Фармак». Метою заходу були обговорення та аналіз партнерства бізнесу та освіти у контексті сталого розвитку; дуальної форми освіти як одного з видів відповідального партнерства.

Тренінг був спрямований  на  опанування  знань  і  навичок  щодо  ведення  сучасного  бізнесу  у контексті сталого розвитку, розуміння глобальних трендів майбутнього, принципів життєстійкості в бізнесі і в житті, сталих бізнес-моделей: економіки піклування, взаємного розподілу, кругової економіки. Особливу увагу було приділено питанню партнерства - побудови  ком'юніті однодумців зі спільними цінностями і цілями. 

Оволодіти принципами сталого розвитку та відповідального партнерства студенти-маркетологи можуть вже на першому курсі навчання в рамках дисципліни «Соціально-відповідальний маркетинг», що допоможе їм бути лідерами у подальшій практичній діяльності.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 915